ZF Aftermarket komt met klantmanagementsysteem en ‘Sachs Air Struts’
Onder de naam ZF[pro]Manager introduceert de Duitse onderdelenfabrikant ZF een nieuw werkplaatssysteem dat de communicatie met klanten moet automatiseren. Ook komt het bedrijf met nieuwe hardware in de vorm van Sachs Air Struts, speciaal ontwikkeld voor auto’s met luchtvering. Dit maakt het bedrijf bekend in een persbericht.
ZF [pro]Manager verbetert volgens het bedrijf het klantcontact door middel van geautomatiseerde orderverwerking en klantcommunicatie. Het browser-gebaseerde systeem maakt volgens ZF vlotte werkplaatsprocessen mogelijk, van prijsopgavegoedkeuring met video-ondersteuning tot digitale facturering en betaling.
Op het gebied van auto-onderdelen komt ZF met de nieuwe Sachs Air Struts, een combinatie van luchtveer en schokdemper in één. Sachs Air Struts – die volgens ZF overeenkomen met OE-onderdelen qua kwaliteit, functie en pasvorm – zijn beschikbaar voor onder andere de Audi Q7, Porsche Cayenne en VW Touareg.
ZF onthult de verschillende innovaties tijdens de Automechanica in Frankfurt van 10 tot 14 september.