Jan-Paul Poldervaart nieuwe commercieel directeur Automotive Mediaventions

AMV • Hij volgt Rico van der Vies op die eerder dit jaar vertrok.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
• Laatste update:
Jan-Paul Poldervaart. (Foto: AMV).

Jan-Paul Poldervaart is de nieuwe commercieel directeur van Automotive Mediaventions. Dat meldt het bedrijf achter Gaspedaal.nl, Autotrack en Autowereld in een persbericht. Poldervaart volgt Rico van der Vies op, die eind augustus vertrok bij het bedrijf. 

Poldervaart heeft ruim 25 jaar sales-ervaring in onder andere de telecom-, energie-, financiële- en autosector. Poldervaart werkte de afgelopen twee jaar als commercieel directeur bij Leaseplan Zwitserland en zegt enthousiast te zijn om bij AMV aan de slag te gaan: “Ik kijk ernaar uit om samen met het team verdere groei te realiseren en zo onze positie als marktleider verder te versterken.”

Sander van den Hout, algemeen directeur van Automotive Mediaventions, voegt toe: “Ik ben blij met komst van Jan-Paul. Gezien zijn jarenlange ervaring in de automotive kan hij als geen ander inschatten wat de behoeften van onze relaties zijn.”

AMV ontstond vijf jaar geleden door een joint venture tussen DPG en Mediahuis.

Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie, waar hij voornamelijk gespecialiseerd is in leasing. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.

Jan-Paul Poldervaart nieuwe commercieel directeur Automotive Mediaventions | Automotive Online

Jan-Paul Poldervaart nieuwe commercieel directeur Automotive Mediaventions

AMV • Hij volgt Rico van der Vies op die eerder dit jaar vertrok.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
• Laatste update:
Jan-Paul Poldervaart. (Foto: AMV).

Jan-Paul Poldervaart is de nieuwe commercieel directeur van Automotive Mediaventions. Dat meldt het bedrijf achter Gaspedaal.nl, Autotrack en Autowereld in een persbericht. Poldervaart volgt Rico van der Vies op, die eind augustus vertrok bij het bedrijf. 

Poldervaart heeft ruim 25 jaar sales-ervaring in onder andere de telecom-, energie-, financiële- en autosector. Poldervaart werkte de afgelopen twee jaar als commercieel directeur bij Leaseplan Zwitserland en zegt enthousiast te zijn om bij AMV aan de slag te gaan: “Ik kijk ernaar uit om samen met het team verdere groei te realiseren en zo onze positie als marktleider verder te versterken.”

Sander van den Hout, algemeen directeur van Automotive Mediaventions, voegt toe: “Ik ben blij met komst van Jan-Paul. Gezien zijn jarenlange ervaring in de automotive kan hij als geen ander inschatten wat de behoeften van onze relaties zijn.”

AMV ontstond vijf jaar geleden door een joint venture tussen DPG en Mediahuis.

Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie, waar hij voornamelijk gespecialiseerd is in leasing. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.