Digitaal plannen, waar wacht u nog op?

Redactie Redactie
• Laatste update:

Verhoog uw werkplaatsefficiency

Het digitale planbord van Plan-IT zorgt er voor dat het inplannen en beheren van afspraken in de werkplaats kinderspel wordt. U behoudt te allen tijde een compleet overzicht van de werkzaamheden die gedaan moeten worden, door een handig systeem dat met kleuren werkt. In één oogopslag ziet u welke werkzaamheden gepland staan, bij welke monteur, hoe lang er voor staat, of er een vaste begin- en/of eindtijd is afgesproken en of het een wachtende klant betreft. Verandert er gedurende de dag iets in de planning, is dit overzicht van essentieel belang in het opvangen van onvoorziene werkzaamheden. De efficiëntie in uw werkplaats verhoogt en daarmee ook uw rendement! Maar digitaal plannen met Plan-IT biedt meer voordelen, die uw gehele aftersales naar een nieuw niveau tillen.

Verhoog uw klanttevredenheid

voorkant afbeeldingDoor de flexibiliteit die Plan-IT biedt, kunt u uw klanten ook meer mogelijkheden bieden bij het plannen van een afspraak. Heeft u klanten die op hun auto wachten tot de werkzaamheden zijn afgerond? U geeft het gemakkelijk aan in de planning waardoor voorrang geboden kan worden. Wil de klant een specifieke tijd afspreken dat de werkzaamheden klaar zijn? Geen probleem. Belt er onverwacht een klant met een spoedreparatie? U ziet direct waar er ruimte is in de planning of kunt eenvoudig werkzaamheden verschuiven indien nodig. Uw servicelevel verhoogt en daarmee ook de klanttevredenheid. Dit leidt weer tot een hogere klantenbinding, een ontzettend belangrijk onderdeel van de aftersales.

Verhoog uw klantenbinding

Positieve ervaringen zorgen er voor dat klanten in uw werkplaats terug blijven komen. Niet alleen het goed afhandelen van de werkzaamheden zorgt daar voor, ook uitstekende communicatie draagt daar aan bij. Met Plan-IT kunt u geautomatiseerd uw klant via e-mail en SMS op de hoogte houden van de werkzaamheden. Biedt uw klanten extra vrijheid met Plan-IT Online, waarbij ze zelf via de online planner een afspraak inplannen in uw werkplaats. Benader uw klanten proactief voor herhaalafspraken (denk aan bandenwissel of APK) en laat ze zelf direct een afspraak inplannen voor wanneer het hen uitkomt.

Hogere efficiëntie, hogere flexibiliteit, hoger servicelevel en een hogere klanttevredenheid. Wat ons betreft een samenvatting van uw werkplaats die klaar is voor de toekomst.

Ga voor meer informatie naar plan-it.nl

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Digitaal plannen, waar wacht u nog op? | Automotive Online

Digitaal plannen, waar wacht u nog op?

Redactie Redactie
• Laatste update:

Verhoog uw werkplaatsefficiency

Het digitale planbord van Plan-IT zorgt er voor dat het inplannen en beheren van afspraken in de werkplaats kinderspel wordt. U behoudt te allen tijde een compleet overzicht van de werkzaamheden die gedaan moeten worden, door een handig systeem dat met kleuren werkt. In één oogopslag ziet u welke werkzaamheden gepland staan, bij welke monteur, hoe lang er voor staat, of er een vaste begin- en/of eindtijd is afgesproken en of het een wachtende klant betreft. Verandert er gedurende de dag iets in de planning, is dit overzicht van essentieel belang in het opvangen van onvoorziene werkzaamheden. De efficiëntie in uw werkplaats verhoogt en daarmee ook uw rendement! Maar digitaal plannen met Plan-IT biedt meer voordelen, die uw gehele aftersales naar een nieuw niveau tillen.

Verhoog uw klanttevredenheid

voorkant afbeeldingDoor de flexibiliteit die Plan-IT biedt, kunt u uw klanten ook meer mogelijkheden bieden bij het plannen van een afspraak. Heeft u klanten die op hun auto wachten tot de werkzaamheden zijn afgerond? U geeft het gemakkelijk aan in de planning waardoor voorrang geboden kan worden. Wil de klant een specifieke tijd afspreken dat de werkzaamheden klaar zijn? Geen probleem. Belt er onverwacht een klant met een spoedreparatie? U ziet direct waar er ruimte is in de planning of kunt eenvoudig werkzaamheden verschuiven indien nodig. Uw servicelevel verhoogt en daarmee ook de klanttevredenheid. Dit leidt weer tot een hogere klantenbinding, een ontzettend belangrijk onderdeel van de aftersales.

Verhoog uw klantenbinding

Positieve ervaringen zorgen er voor dat klanten in uw werkplaats terug blijven komen. Niet alleen het goed afhandelen van de werkzaamheden zorgt daar voor, ook uitstekende communicatie draagt daar aan bij. Met Plan-IT kunt u geautomatiseerd uw klant via e-mail en SMS op de hoogte houden van de werkzaamheden. Biedt uw klanten extra vrijheid met Plan-IT Online, waarbij ze zelf via de online planner een afspraak inplannen in uw werkplaats. Benader uw klanten proactief voor herhaalafspraken (denk aan bandenwissel of APK) en laat ze zelf direct een afspraak inplannen voor wanneer het hen uitkomt.

Hogere efficiëntie, hogere flexibiliteit, hoger servicelevel en een hogere klanttevredenheid. Wat ons betreft een samenvatting van uw werkplaats die klaar is voor de toekomst.

Ga voor meer informatie naar plan-it.nl

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.