Opschakelen: Dexter Driessen
Jullie wonnen onlangs de Thuiswinkel Award in de categorie auto’s en accessoires. Hoe win je die prijs?
Je moet je vooral onderscheiden in klantgerichtheid en service. Mensen kunnen op veel manieren met ons in contact komen en we zijn dan ook snel en direct bereikbaar. Verder werd de functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid van onze site als zeer goed beoordeeld. Dit houdt in dat mensen snel en makkelijk bij ons kunnen bestellen uit een ruim en breed assortiment.
Hebben jullie onlangs nog iets aan de site veranderd?
We veranderen onze site continu: het is onze core business. We zijn dus elke dag bezig uit te zoeken hoe we de conversie, vindbaarheid en gebruikersvriendelijkheid van onze site kunnen verhogen.
Hebben jullie als internetbedrijf last van de economische onrust bij je afnemer?
Natuurlijk hebben wij gemerkt dat de schadebranche onder druk heeft gestaan, en nog wel. Er wordt minder in grote hoeveelheden vooruit besteld, zodat de voorraad klein blijft. Wij bezorgen de volgende dag en al vanaf 50 euro gratis, dus waarom zou je als bedrijf dan nog veel op voorraad leggen?