Meinummer Automotive verschijnt in juni

Redactie Redactie
• Laatste update:
Ook Automotive is in de greep van Corona.

Als gevolg van de maatregelen rond de Coronacrisis heeft Mobility Media, de uitgever van Automotive, moeten besluiten om de Automotive mei-editie, die vandaag zou verschijnen, te verschuiven naar 26 juni.

“Door de bijzondere omstandigheden, waarbij zowel wijzelf als onze klanten en relaties veelal vanuit huis moeten werken, was het de afgelopen periode erg lastig om een magazine te produceren dat voldoet aan de gebruikelijke kwaliteitsstandaard”, legt uitgever Jelle Heidstra uit. “Daar komt bij dat veel van onze adverteerders hebben aangegeven het midden in de crisis een minder geschikt moment vinden om te adverteren. In overleg hebben we daarom besloten om het magazine een maand op te schuiven en samen met de volgende editie in juni te laten verschijnen.”

Livestream

Om te zorgen dat abonnees ook in deze tijd op de hoogte blijven van het belangrijkste nieuws en ontwikkelingen plaatst de redactie in deze periode veel extra premium-content op de website. Daarnaast is er een livestream opgestart waarin meerdere keren per week alle ontwikkelingen rond de coronacrisis worden besproken met experts en branchegenoten. Heidstra: “Zo willen we er voor zorgen dat we abonnees ook in deze lastige tijd meerwaarde bieden.”

Bekijk op ons Youtube-kanaal interviews met Eric Berkhof, Paul Harms, Alfred Möller en vele anderen. En lees ook onze serie Managen in Crisistijd, waarin experts uit alle hoeken van de branche tips en adviezen geven over hoe autobedrijven deze crisis kunnen doorstaan.  

 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Meinummer Automotive verschijnt in juni | Automotive Online

Meinummer Automotive verschijnt in juni

Redactie Redactie
• Laatste update:
Ook Automotive is in de greep van Corona.

Als gevolg van de maatregelen rond de Coronacrisis heeft Mobility Media, de uitgever van Automotive, moeten besluiten om de Automotive mei-editie, die vandaag zou verschijnen, te verschuiven naar 26 juni.

“Door de bijzondere omstandigheden, waarbij zowel wijzelf als onze klanten en relaties veelal vanuit huis moeten werken, was het de afgelopen periode erg lastig om een magazine te produceren dat voldoet aan de gebruikelijke kwaliteitsstandaard”, legt uitgever Jelle Heidstra uit. “Daar komt bij dat veel van onze adverteerders hebben aangegeven het midden in de crisis een minder geschikt moment vinden om te adverteren. In overleg hebben we daarom besloten om het magazine een maand op te schuiven en samen met de volgende editie in juni te laten verschijnen.”

Livestream

Om te zorgen dat abonnees ook in deze tijd op de hoogte blijven van het belangrijkste nieuws en ontwikkelingen plaatst de redactie in deze periode veel extra premium-content op de website. Daarnaast is er een livestream opgestart waarin meerdere keren per week alle ontwikkelingen rond de coronacrisis worden besproken met experts en branchegenoten. Heidstra: “Zo willen we er voor zorgen dat we abonnees ook in deze lastige tijd meerwaarde bieden.”

Bekijk op ons Youtube-kanaal interviews met Eric Berkhof, Paul Harms, Alfred Möller en vele anderen. En lees ook onze serie Managen in Crisistijd, waarin experts uit alle hoeken van de branche tips en adviezen geven over hoe autobedrijven deze crisis kunnen doorstaan.  

 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.