DCDW Podcast 196: Paul de Vries over de Automotive, Attribution and Analytics Summit

Romy Wielinga Romy Wielinga

Maar op deze dagen gaan wij dus een online event organiseren met meer dan 130 sprekers. We hebben heel veel Amerikaanse content maar ook Nederlandse, Belgische, Franstalige, Mexicaanse en Italiaanse content. Deze content is voor iedereen die zich aanmeldt beschikbaar. Deze dagen kun je dus enorm veel content volgen via video. Denk hierbij aan content over Facebook maar ook van Google en automotiveportalen uit Amerika zo spreekt bijvoorbeeld de CEO van Cars.com en Autotrade.com. Zij laten deze dagen de beste content zien om dealers en autobedrijven in Amerika te helpen om beter om te gaan met bijvoorbeeld hun portalen en digital retailing.

Leren van elkaar 

Digital retailing is het online verkopen van auto’s. Nu ben ik van mening dat we daar in Nederland wel in voorop lopen maar toch zijn er een aantal van dat soort bedrijven en ontwikkelaars die ontzettend mooie producten maken die het mogelijk maken om online een auto te verkopen.  Nou heb je daar nog wel met wat dingen te maken. Zo zijn er in the USA veel staten die bij een aankoop toch wel die natte handtekening willen. Maar aan de andere kant kun je, bij het volgen van die workshops, toch wel een idee vormen voor wat je zelf in Nederland aan je eigen website zou kunnen aanpassen. Een van die dingen is bijvoorbeeld het inruilmoduleverhaal. Oftewel, de call to action “wat is mijn auto waard?” Dit is een zeer populaire call to action in Nederland. Waarbij we nu zelf zeggen van: wilt u de waarde van uw auto weten, vul dan dit formulier in. Terwijl dit ook in realtime zou moeten kunnen. Kun je niet realtime in contact komen met je klant? Kom erachter  tijdens het volgen van de verschillende workshops van onze online summit!

17 en 18 november de Nederlandse dagen

Op 17 en 18 november gaan wij Nederlandse dagen organiseren met daarin veel workshops van Nederlandse en Belgische sprekers. Zij maken deze dagen de vertaalslag naar onze eigen markten. De workshops gedurende deze dagen worden gegeven in het Nederlands en het Frans. Er zullen in totaal zo’n 25 workshop worden gegeven. Van workshops over een betere leadopvolging met Marktplaats leads tot een lunchsessie over de toekomst van automotive Nederland gehost door Alexander Prinssen.

https://www.dcdw.nl/podcast/paul-de-vries-over-automotive-attribution-analytics-summit/

DCDW Podcast 196: Paul de Vries over de Automotive, Attribution and Analytics Summit | Automotive Online

DCDW Podcast 196: Paul de Vries over de Automotive, Attribution and Analytics Summit

Romy Wielinga Romy Wielinga

Maar op deze dagen gaan wij dus een online event organiseren met meer dan 130 sprekers. We hebben heel veel Amerikaanse content maar ook Nederlandse, Belgische, Franstalige, Mexicaanse en Italiaanse content. Deze content is voor iedereen die zich aanmeldt beschikbaar. Deze dagen kun je dus enorm veel content volgen via video. Denk hierbij aan content over Facebook maar ook van Google en automotiveportalen uit Amerika zo spreekt bijvoorbeeld de CEO van Cars.com en Autotrade.com. Zij laten deze dagen de beste content zien om dealers en autobedrijven in Amerika te helpen om beter om te gaan met bijvoorbeeld hun portalen en digital retailing.

Leren van elkaar 

Digital retailing is het online verkopen van auto’s. Nu ben ik van mening dat we daar in Nederland wel in voorop lopen maar toch zijn er een aantal van dat soort bedrijven en ontwikkelaars die ontzettend mooie producten maken die het mogelijk maken om online een auto te verkopen.  Nou heb je daar nog wel met wat dingen te maken. Zo zijn er in the USA veel staten die bij een aankoop toch wel die natte handtekening willen. Maar aan de andere kant kun je, bij het volgen van die workshops, toch wel een idee vormen voor wat je zelf in Nederland aan je eigen website zou kunnen aanpassen. Een van die dingen is bijvoorbeeld het inruilmoduleverhaal. Oftewel, de call to action “wat is mijn auto waard?” Dit is een zeer populaire call to action in Nederland. Waarbij we nu zelf zeggen van: wilt u de waarde van uw auto weten, vul dan dit formulier in. Terwijl dit ook in realtime zou moeten kunnen. Kun je niet realtime in contact komen met je klant? Kom erachter  tijdens het volgen van de verschillende workshops van onze online summit!

17 en 18 november de Nederlandse dagen

Op 17 en 18 november gaan wij Nederlandse dagen organiseren met daarin veel workshops van Nederlandse en Belgische sprekers. Zij maken deze dagen de vertaalslag naar onze eigen markten. De workshops gedurende deze dagen worden gegeven in het Nederlands en het Frans. Er zullen in totaal zo’n 25 workshop worden gegeven. Van workshops over een betere leadopvolging met Marktplaats leads tot een lunchsessie over de toekomst van automotive Nederland gehost door Alexander Prinssen.

https://www.dcdw.nl/podcast/paul-de-vries-over-automotive-attribution-analytics-summit/