Nieuwe spelregels Bovag Garantie

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • peter verhagen

    Bovenstaande is een goed plan laat het kaf van het koren zichtbaar scheiden, ik werk reeds jaren met Bovag garantie en prijzen incl. de aflevering en apk en op lange termijn win je klanten door goede producten en klantvriendelijkheid

  • Jan-Willem Noordzij

    Op zich een mooi streven. En ik ben ook van mening dat alle aangesloten bedrijven LIEVER NIKS ANDERS zouden willen doen. Het zou alleen voor de BOVAG pleiten als ze is met maatregelen komen om de niet leden die er goedkoper vanaf komen omdat ze geen garantie geven van de prominente websites te weren. Mijnsinziens blijft het voor de consument lastig om hier zelf een schifting in te maken. Wij vakmensen weten wel hoe het zit. Alleen is helaas de tendens om bovenaan te staan op internet belangerijker geworden en zullen we ook concessies in de prijs moeten gaan doen om mee te blijven spelen, alleen is de service waar we voor willen staan met BOVAG garantie zo langzamerhand wel een bottle neck aan het worden om nog een beetje rendement te kunnen draaien. Bovag garantie is jaren geleden verleng van 3 naar 6 maanden, maar de garantie kosten met de huidige auto’s zijn wel 3x zo hoog geworden met alle electronica aan boord. Dus waar zit de marge dan nog???

Nieuwe spelregels Bovag Garantie | Automotive Online

Nieuwe spelregels Bovag Garantie

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • peter verhagen

    Bovenstaande is een goed plan laat het kaf van het koren zichtbaar scheiden, ik werk reeds jaren met Bovag garantie en prijzen incl. de aflevering en apk en op lange termijn win je klanten door goede producten en klantvriendelijkheid

  • Jan-Willem Noordzij

    Op zich een mooi streven. En ik ben ook van mening dat alle aangesloten bedrijven LIEVER NIKS ANDERS zouden willen doen. Het zou alleen voor de BOVAG pleiten als ze is met maatregelen komen om de niet leden die er goedkoper vanaf komen omdat ze geen garantie geven van de prominente websites te weren. Mijnsinziens blijft het voor de consument lastig om hier zelf een schifting in te maken. Wij vakmensen weten wel hoe het zit. Alleen is helaas de tendens om bovenaan te staan op internet belangerijker geworden en zullen we ook concessies in de prijs moeten gaan doen om mee te blijven spelen, alleen is de service waar we voor willen staan met BOVAG garantie zo langzamerhand wel een bottle neck aan het worden om nog een beetje rendement te kunnen draaien. Bovag garantie is jaren geleden verleng van 3 naar 6 maanden, maar de garantie kosten met de huidige auto’s zijn wel 3x zo hoog geworden met alle electronica aan boord. Dus waar zit de marge dan nog???