Autobranche: verkoop 2009 lager dan voorspelling RAI en Bovag

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Ik ben van mening dat de werkplaatsomzet zeker zal stijgen. De vraag blijft echter of dat de dealerwerkplaats, of de werkplaats van de niet merkgebonden bedrijven hiervan zullen profiteren. Degene die zijn after-sales marketing het beste op orde heeft gaat hier zeker een groot deel van de taart pakken.

  • Jacques van Hest

    Economische recessie kan nooit een zegen zijn voor wie of wat dan ook. Het woord recessie (achteruitgang) zegt genoeg. In recessie tijd is er weinig zegen hooguit van boven maar dan moet je daarin wel geloven.

Autobranche: verkoop 2009 lager dan voorspelling RAI en Bovag | Automotive Online

Autobranche: verkoop 2009 lager dan voorspelling RAI en Bovag

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Ik ben van mening dat de werkplaatsomzet zeker zal stijgen. De vraag blijft echter of dat de dealerwerkplaats, of de werkplaats van de niet merkgebonden bedrijven hiervan zullen profiteren. Degene die zijn after-sales marketing het beste op orde heeft gaat hier zeker een groot deel van de taart pakken.

  • Jacques van Hest

    Economische recessie kan nooit een zegen zijn voor wie of wat dan ook. Het woord recessie (achteruitgang) zegt genoeg. In recessie tijd is er weinig zegen hooguit van boven maar dan moet je daarin wel geloven.