Autobranche: verkoop 2009 lager dan voorspelling RAI en Bovag
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Ik ben van mening dat de werkplaatsomzet zeker zal stijgen. De vraag blijft echter of dat de dealerwerkplaats, of de werkplaats van de niet merkgebonden bedrijven hiervan zullen profiteren. Degene die zijn after-sales marketing het beste op orde heeft gaat hier zeker een groot deel van de taart pakken.
Economische recessie kan nooit een zegen zijn voor wie of wat dan ook. Het woord recessie (achteruitgang) zegt genoeg. In recessie tijd is er weinig zegen hooguit van boven maar dan moet je daarin wel geloven.