AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joop van der Steen

    De sloopregeling niet laten doorgaan, het rendement van de verkochte goedkopere modellen is te laag om redding te verkrijgen, en bovendien slacht men de kip met de gouden eieren.
    Er valt gedurende 3 tot 4 jaar reparatie weg van de oudere auto’s waar we nu nog aan kunnen sleutelen in de werkplaats. De fabrikanten van de onderdelen zoals; Uitlaten, Banden, Akku’s, Schokdempers, Stuurdelen, Distributiesnaren, Dynamo’s, en startmotoren, Waterpompen enzovoorts, kunnen hun deuren wel sluiten, maar denk ook aan de transporteurs en distributeurs van deze onderdelen. Niet doen dus !!

    Joop van der Steen.

AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats | Automotive Online

AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joop van der Steen

    De sloopregeling niet laten doorgaan, het rendement van de verkochte goedkopere modellen is te laag om redding te verkrijgen, en bovendien slacht men de kip met de gouden eieren.
    Er valt gedurende 3 tot 4 jaar reparatie weg van de oudere auto’s waar we nu nog aan kunnen sleutelen in de werkplaats. De fabrikanten van de onderdelen zoals; Uitlaten, Banden, Akku’s, Schokdempers, Stuurdelen, Distributiesnaren, Dynamo’s, en startmotoren, Waterpompen enzovoorts, kunnen hun deuren wel sluiten, maar denk ook aan de transporteurs en distributeurs van deze onderdelen. Niet doen dus !!

    Joop van der Steen.