Bovag: bedrag voor sloopregeling teleurstellend

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robert-Jan de Bree

    Kwats Koos! Wees eerlijk: het gaat de BOVAG – overigens begrijpelijk – om het belang van de leden. En dat is het stimuleren van de verkoop. Zo lang men in Oost-Europa nog zo veel viezigheid uitstoot, maken die paar promille verschil, dat die sloopregeling zou bijdragen geen fluit uit! Bovendien is de sloopregeling in Duitsland eveneens gericht op ondersteuning van de automobielfabrikanten. Welke personenautofabrikant heeft zijn thuisbasis (op de assemblagefabriek NedCar na) ook al weer in NL..? Tot slot, maar niet geheel onbelangrijk: Mensen die nu bewust in een oudere auto rijden, doen dit niet omdat zij het zo breed hebben. Als we eens uitgaan van het bedrag, dat in Duitsland wordt uitgekeerd (2500 Euro), dan nog zijn weinig mensen in staat om het geld voor een nieuwe auto zo op tafel te leggen. En extra lenen in deze tijd..? Niet aan beginnen. Milieu… aan m’n hoela!

Bovag: bedrag voor sloopregeling teleurstellend | Automotive Online

Bovag: bedrag voor sloopregeling teleurstellend

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robert-Jan de Bree

    Kwats Koos! Wees eerlijk: het gaat de BOVAG – overigens begrijpelijk – om het belang van de leden. En dat is het stimuleren van de verkoop. Zo lang men in Oost-Europa nog zo veel viezigheid uitstoot, maken die paar promille verschil, dat die sloopregeling zou bijdragen geen fluit uit! Bovendien is de sloopregeling in Duitsland eveneens gericht op ondersteuning van de automobielfabrikanten. Welke personenautofabrikant heeft zijn thuisbasis (op de assemblagefabriek NedCar na) ook al weer in NL..? Tot slot, maar niet geheel onbelangrijk: Mensen die nu bewust in een oudere auto rijden, doen dit niet omdat zij het zo breed hebben. Als we eens uitgaan van het bedrag, dat in Duitsland wordt uitgekeerd (2500 Euro), dan nog zijn weinig mensen in staat om het geld voor een nieuwe auto zo op tafel te leggen. En extra lenen in deze tijd..? Niet aan beginnen. Milieu… aan m’n hoela!