Aegon: spanning tussen herstelbranche en Schadegarant
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
eindelijk iemand die de mensen van schadegarant, die denken dat ze de macht hebben en deze ook grenzeloos proberen uit te buiten, op hun nummer zet en gewoon aangeeft hoe het wel op een normale werkbare manier kan
Schadegarant is en blijft in een machts positie en ook dit raport veranderd niets aan de arogantie van een schadegarant organistaie die trekken hun eigen plannen
Laten we elkaar geen mietje noemen iedereen wilde toch zo graag een schadegarant bedrijf worden? Nu zitten jullie met de gebakken peren! Opvreters zijn het succes!
Schadegarant,lees Schadearrogant.