Miljoenenfraude met schadeauto’s uit buitenland

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • m.vanassen

    bpm verhaal is gewoon een voordeel die de nederlandse wetgeving verzonnen heeft bij import waar je je voordeel mee kan doen.
    Niks mis mee.
    Wat ze eigenlijk zouden moeten doen is bij schade import gedeeltelijk kentekenbewijs afgeven en na schade reparatie auto herzien.
    Maar ja wie ben ik.

  • MARO Taxaties

    Dat gebeurt ook zo af en toe, als de auto niet APK waardig is of nét iets te grote schade heeft.

    Net als bij normaal gekentekende auto’s krijgt zo’n auto dan een WOK status.

  • bert

    Ik zie niet op welke manier de belastingdienst benadeeld wordt.
    Verder zouden de verzekeraars gewoon moeten gaan kijken wat ze eigenlijk verzekeren.
    Lijkt me vrij normaal voor een ondernemer maar waarschijnlijk hebben ze het te druk met graaien

Miljoenenfraude met schadeauto’s uit buitenland | Automotive Online

Miljoenenfraude met schadeauto’s uit buitenland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • m.vanassen

    bpm verhaal is gewoon een voordeel die de nederlandse wetgeving verzonnen heeft bij import waar je je voordeel mee kan doen.
    Niks mis mee.
    Wat ze eigenlijk zouden moeten doen is bij schade import gedeeltelijk kentekenbewijs afgeven en na schade reparatie auto herzien.
    Maar ja wie ben ik.

  • MARO Taxaties

    Dat gebeurt ook zo af en toe, als de auto niet APK waardig is of nét iets te grote schade heeft.

    Net als bij normaal gekentekende auto’s krijgt zo’n auto dan een WOK status.

  • bert

    Ik zie niet op welke manier de belastingdienst benadeeld wordt.
    Verder zouden de verzekeraars gewoon moeten gaan kijken wat ze eigenlijk verzekeren.
    Lijkt me vrij normaal voor een ondernemer maar waarschijnlijk hebben ze het te druk met graaien