Kilometerheffing: geen privacygevoelige informatie

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joris Driepinter

    De ervaring met de Overheid leert dat je gerust over een verstopte privacy-waakhondenneus kunt beschikken. Hier staat niet de vraag centraal óf maar wanneer de opgeslagen informatie breder zal worden toegepast.

  • Ivar Volder

    Bijkomend voordeel voor de Jager (die man heet niet voor niets zo), is dat eenvoudiger kan worden aangetoond, dat er meer dan 500 km per jaar prive gereden wordt met de zaakauto. En kilometerbeprijzing is natuurlijk maar een heel klein deeltje van de mogelijke oplossing van het probleem. Ook hier ontbreekt weer het verband met het totale plaatje: milieu, vergrijzing, langer doorwerken, werkloosheid (vooral buiten de Randstad), kwaliteit v.h. openbaar vervoer, kwaliteit v.h. onderwijs, locatie Schiphol, enz. Alles, maar dan ook werkelijk alles grijpt in elkaar. Zolang een regering dat – als gevolg van eilandjes, koninkrijkjes en stokpaardjes – weigert in te zien, blijft het dweilen met de kraan open, helaas. De grootste gemene deler ontbreekt. Die GGD zou de meerwaarde kunnen zijn van een bevlogen premier, iemand met visie, overwicht, daadkracht en charisma. Tsja, dan wordt het moeilijk.

Kilometerheffing: geen privacygevoelige informatie | Automotive Online

Kilometerheffing: geen privacygevoelige informatie

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joris Driepinter

    De ervaring met de Overheid leert dat je gerust over een verstopte privacy-waakhondenneus kunt beschikken. Hier staat niet de vraag centraal óf maar wanneer de opgeslagen informatie breder zal worden toegepast.

  • Ivar Volder

    Bijkomend voordeel voor de Jager (die man heet niet voor niets zo), is dat eenvoudiger kan worden aangetoond, dat er meer dan 500 km per jaar prive gereden wordt met de zaakauto. En kilometerbeprijzing is natuurlijk maar een heel klein deeltje van de mogelijke oplossing van het probleem. Ook hier ontbreekt weer het verband met het totale plaatje: milieu, vergrijzing, langer doorwerken, werkloosheid (vooral buiten de Randstad), kwaliteit v.h. openbaar vervoer, kwaliteit v.h. onderwijs, locatie Schiphol, enz. Alles, maar dan ook werkelijk alles grijpt in elkaar. Zolang een regering dat – als gevolg van eilandjes, koninkrijkjes en stokpaardjes – weigert in te zien, blijft het dweilen met de kraan open, helaas. De grootste gemene deler ontbreekt. Die GGD zou de meerwaarde kunnen zijn van een bevlogen premier, iemand met visie, overwicht, daadkracht en charisma. Tsja, dan wordt het moeilijk.