2009: autoverkoop -22%, bestelauto’s -39%

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank

    Het mag wederom geld kosten om nummer 1 te worden. Waarom vraag je je af. De klnat kiest toch zijn merk. Nu staan er 700 auto’s in de showrooms die weer met korting weg moeten. Lang leven het rendement

  • JJ

    En dan te bedenken dat ze er met 61 extra OOK geweest waren. Zou de verantwoordelijke bestuurder die auto’s nu zelf op de stoep krijgen? Nee … die mogen de dealers weer oplossen.

  • Tedje

    Eigenlijk zou de pers dit soort volks(wagen)verlakkerij gewoon moeten negeren en en masse moeten melden dat Toyota het best verkopende merk over 2009 is geworden.

  • Frank

    Ben nieuwsgierig of er ook een volkswagen dealer gaat reageren Mag annoniem

2009: autoverkoop -22%, bestelauto’s -39% | Automotive Online

2009: autoverkoop -22%, bestelauto’s -39%

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank

    Het mag wederom geld kosten om nummer 1 te worden. Waarom vraag je je af. De klnat kiest toch zijn merk. Nu staan er 700 auto’s in de showrooms die weer met korting weg moeten. Lang leven het rendement

  • JJ

    En dan te bedenken dat ze er met 61 extra OOK geweest waren. Zou de verantwoordelijke bestuurder die auto’s nu zelf op de stoep krijgen? Nee … die mogen de dealers weer oplossen.

  • Tedje

    Eigenlijk zou de pers dit soort volks(wagen)verlakkerij gewoon moeten negeren en en masse moeten melden dat Toyota het best verkopende merk over 2009 is geworden.

  • Frank

    Ben nieuwsgierig of er ook een volkswagen dealer gaat reageren Mag annoniem