Gerard Bolder nieuwe algemeen directeur Ford Nederland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Cor Hoogveld ( Corconsult )

    Beste Gerard,

    Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe benoeming. Het zal je Ford hart goed doen het bedrijf te mogen leiden.

    Veel succes

  • Hans Lamers

    Geachte heer Gerard Bolder,
    ik heb een probleem met de ford dealer hier in almere,het gaat over mijn garantie van onze auto wij hebben een garantie van 44 maanden,onze wagen hebt een grote beurt nodig en dat was in december we hebben beging december een afspraak gemaakt ik kan dan op 2 februari komen voor de service beurt nu de 9 januari brak er een veer aan de rechter kan van de auto en nu word er gesegt dat dat niet onder de garantie valt schandalig vind ik zelf ,op het momend dat ik een afspraak maak had de medewerker me kunnen vertelen dat ze der geen tijd voor hebben en me kunnen aan bieden om de wagen bij een ander ford dealer een service beurt te laten doe,nu ik vind het schandalig hoe we op deze minier worden behandeld,

    ik hoop dat u, begrip hebt voor deze nog onbegreipelijke sitatie.

    M.V.G Hans Lamers

    het gaat om kenteken
    33-TH-BF
    ons telefoonnummer,
    0365243942
    0617244308

  • Jolanda

    Gaarne het e mail adres van de G Bolder inverbnd met klacht

Gerard Bolder nieuwe algemeen directeur Ford Nederland | Automotive Online

Gerard Bolder nieuwe algemeen directeur Ford Nederland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Cor Hoogveld ( Corconsult )

    Beste Gerard,

    Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe benoeming. Het zal je Ford hart goed doen het bedrijf te mogen leiden.

    Veel succes

  • Hans Lamers

    Geachte heer Gerard Bolder,
    ik heb een probleem met de ford dealer hier in almere,het gaat over mijn garantie van onze auto wij hebben een garantie van 44 maanden,onze wagen hebt een grote beurt nodig en dat was in december we hebben beging december een afspraak gemaakt ik kan dan op 2 februari komen voor de service beurt nu de 9 januari brak er een veer aan de rechter kan van de auto en nu word er gesegt dat dat niet onder de garantie valt schandalig vind ik zelf ,op het momend dat ik een afspraak maak had de medewerker me kunnen vertelen dat ze der geen tijd voor hebben en me kunnen aan bieden om de wagen bij een ander ford dealer een service beurt te laten doe,nu ik vind het schandalig hoe we op deze minier worden behandeld,

    ik hoop dat u, begrip hebt voor deze nog onbegreipelijke sitatie.

    M.V.G Hans Lamers

    het gaat om kenteken
    33-TH-BF
    ons telefoonnummer,
    0365243942
    0617244308

  • Jolanda

    Gaarne het e mail adres van de G Bolder inverbnd met klacht