WK-acties leveren autobranche geen extra omzet

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Bert Schonewille

    Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.

    En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….

  • van ’t grote erf

    De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !

WK-acties leveren autobranche geen extra omzet | Automotive Online

WK-acties leveren autobranche geen extra omzet

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Bert Schonewille

    Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.

    En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….

  • van ’t grote erf

    De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !