WK-acties leveren autobranche geen extra omzet
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.
En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….
De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !