Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank K

    Vandaag even de ABS laten doormeten bij Gomez Beverwijk.
    2,5 uur zitten wachten in de showroom eer de auto de werkplaats binnengereden werd.
    Na 5 minuten kwam er het bericht dat de meetapparatuur niet standaard op de 220e pastte. Daarom iets meer tijd nodig om via een omweg diagnose te stellen.
    Daar ik het wachten zat was, ben ik vertrokken met de afspraak dat ik de auto laat in de middag zou ophalen.
    De diagnose die gesteld werd was of olie verversen in het abs systeem, en als dat niet helpt maar de abs pomp vervangen ad. 2500 euro!!
    Zoveel is de hele auto niet eens waard. Dus maar gezegd dat ik van reparatie afzag.
    Kreeg wel een rekening mee van 225,00 euro,s voor het doormeten!!!!!
    Ik zat 2 uur in de showroom te wachten, zag 2-3 verkopers al die tijd niets doen!, ik begrijp nu wie dit moet betalen.
    Conclusie: Gomez was voor mij 1 malig en noooooit meer!!
    Met vriendelijke groet,
    een bezitter van:
    mercedes s600l, 230 slk en een 220E.

Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid | Automotive Online

Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank K

    Vandaag even de ABS laten doormeten bij Gomez Beverwijk.
    2,5 uur zitten wachten in de showroom eer de auto de werkplaats binnengereden werd.
    Na 5 minuten kwam er het bericht dat de meetapparatuur niet standaard op de 220e pastte. Daarom iets meer tijd nodig om via een omweg diagnose te stellen.
    Daar ik het wachten zat was, ben ik vertrokken met de afspraak dat ik de auto laat in de middag zou ophalen.
    De diagnose die gesteld werd was of olie verversen in het abs systeem, en als dat niet helpt maar de abs pomp vervangen ad. 2500 euro!!
    Zoveel is de hele auto niet eens waard. Dus maar gezegd dat ik van reparatie afzag.
    Kreeg wel een rekening mee van 225,00 euro,s voor het doormeten!!!!!
    Ik zat 2 uur in de showroom te wachten, zag 2-3 verkopers al die tijd niets doen!, ik begrijp nu wie dit moet betalen.
    Conclusie: Gomez was voor mij 1 malig en noooooit meer!!
    Met vriendelijke groet,
    een bezitter van:
    mercedes s600l, 230 slk en een 220E.