300.000 banen Europese auto-industrie in gevaar

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    je hoeft geen wonderdocter te zijn of paragnost om te voorzien dat productie en afzet in verhouding tot de USA en Europa op een ander continent c.q. Azie en met name China zal gebeuren. zij slaan in grote stappen onze marktontwikkeling over. tegelijk zijn de demografische ontwikkelingen debet aan het te verwachten tekort. gelijktijdig lopen onze arbeids- en overige kosten op. kostprijstechnisch gaan we versneld achterlopen. ook logistieke kosten en effciency maken dat je daar moet zijn waar de markt is. zo is er nog een toekomst voor de productielijn voor Opel fabriek in Antwerpen (en mogelijk nog anderen). slechts niches en massa kan op bescheiden schaal voor Europa behoiuden blijven. NB: er bestaat al productie overcapaciteit tov de vraag in West-Eur.

300.000 banen Europese auto-industrie in gevaar | Automotive Online

300.000 banen Europese auto-industrie in gevaar

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    je hoeft geen wonderdocter te zijn of paragnost om te voorzien dat productie en afzet in verhouding tot de USA en Europa op een ander continent c.q. Azie en met name China zal gebeuren. zij slaan in grote stappen onze marktontwikkeling over. tegelijk zijn de demografische ontwikkelingen debet aan het te verwachten tekort. gelijktijdig lopen onze arbeids- en overige kosten op. kostprijstechnisch gaan we versneld achterlopen. ook logistieke kosten en effciency maken dat je daar moet zijn waar de markt is. zo is er nog een toekomst voor de productielijn voor Opel fabriek in Antwerpen (en mogelijk nog anderen). slechts niches en massa kan op bescheiden schaal voor Europa behoiuden blijven. NB: er bestaat al productie overcapaciteit tov de vraag in West-Eur.