Top Gear team weer onder vuur

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    Topgear is over the edge met dit gedrag. serieuze zaken worden uit hun verband gehaald om via zelfspot op een deel van het publiek te verhalen.

  • Arian

    “De toekomst ligt niet bij elektrische auto’s.” Zolang deze auto’s 160 km kunnen rijden is deze stelling juist, lijkt mij.

  • Jurgen

    TopGear is geen autoprogramma maar gewoon een entertainmentshow met auto’s meer niet
    neemt niet weg dat ik het absoluut leuke ontspanning vind, maar met serieuze autozaken heeft het niets te maken

  • van t grote Erf

    Top Gear moet je gewoon niet serieus nemen.Hoe meer Nissan klaagt hoe harder straks Top Gear daar op in gaat.Electrisch is gewoon nu nog steeds geen goede vervanging.alleen bv ’n Ampera met generator heeft op korte termijn meer levensvatbaarheid (alleen die prijs…..)

  • Eric

    Dus marketingafdelingen van autofabrikanten mogen ons via hun websites en glossy folders blijven voorliegen over de eigenschappen van hun producten, maar een programma dat gewoon de waarheid over de praktische bruikbaarheid van diezelfde producten belicht zit fout? Dat lijkt me de wereld op z’n kop.

  • advan

    Klopt helemaal, Top Gear is meer entertainment dan een serieus autoprogramma. En alle reacties die hieboven staan kloppen.

  • Luc

    Dat men zich hier druk over kan maken… Marketing is toch een apart vak, men krijgt allebei wat ze willen: Aandacht. Laat ze lekker.

Top Gear team weer onder vuur | Automotive Online

Top Gear team weer onder vuur

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    Topgear is over the edge met dit gedrag. serieuze zaken worden uit hun verband gehaald om via zelfspot op een deel van het publiek te verhalen.

  • Arian

    “De toekomst ligt niet bij elektrische auto’s.” Zolang deze auto’s 160 km kunnen rijden is deze stelling juist, lijkt mij.

  • Jurgen

    TopGear is geen autoprogramma maar gewoon een entertainmentshow met auto’s meer niet
    neemt niet weg dat ik het absoluut leuke ontspanning vind, maar met serieuze autozaken heeft het niets te maken

  • van t grote Erf

    Top Gear moet je gewoon niet serieus nemen.Hoe meer Nissan klaagt hoe harder straks Top Gear daar op in gaat.Electrisch is gewoon nu nog steeds geen goede vervanging.alleen bv ’n Ampera met generator heeft op korte termijn meer levensvatbaarheid (alleen die prijs…..)

  • Eric

    Dus marketingafdelingen van autofabrikanten mogen ons via hun websites en glossy folders blijven voorliegen over de eigenschappen van hun producten, maar een programma dat gewoon de waarheid over de praktische bruikbaarheid van diezelfde producten belicht zit fout? Dat lijkt me de wereld op z’n kop.

  • advan

    Klopt helemaal, Top Gear is meer entertainment dan een serieus autoprogramma. En alle reacties die hieboven staan kloppen.

  • Luc

    Dat men zich hier druk over kan maken… Marketing is toch een apart vak, men krijgt allebei wat ze willen: Aandacht. Laat ze lekker.