Social media en 3D in auto bij Mercedes

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Evert

    Maar waag het niet om niet hands free te bellen, €220.- boete.

  • Monique Bakx

    Lijkt me letterlijk van levensbelang dat dergelijke systemen volgens EU normen voor verkeer en veiligheid worden goedgekeurd voordat ze mogen worden aangebracht (tijdens productie of na verkoop).

  • H. Warmenhoven

    ontwikkelingen zijn niet tegen te houden. de gebr. Das hebben al beschreven dat het mogelijk moet zijn a.h.w. in te loggen op de verkeerstromen je eindbestemming te geven en de auto wordt ingevoerd, met minimale vertragingen kom je op je eindbestemming aan. BMW heeft al internettoepassingen in de auto. alleen nog niet in Ned. beschikbaar. NB: verkeersveligheid moet voorop staan. eenheid in protocollen is ook van belang.

Social media en 3D in auto bij Mercedes | Automotive Online

Social media en 3D in auto bij Mercedes

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Evert

    Maar waag het niet om niet hands free te bellen, €220.- boete.

  • Monique Bakx

    Lijkt me letterlijk van levensbelang dat dergelijke systemen volgens EU normen voor verkeer en veiligheid worden goedgekeurd voordat ze mogen worden aangebracht (tijdens productie of na verkoop).

  • H. Warmenhoven

    ontwikkelingen zijn niet tegen te houden. de gebr. Das hebben al beschreven dat het mogelijk moet zijn a.h.w. in te loggen op de verkeerstromen je eindbestemming te geven en de auto wordt ingevoerd, met minimale vertragingen kom je op je eindbestemming aan. BMW heeft al internettoepassingen in de auto. alleen nog niet in Ned. beschikbaar. NB: verkeersveligheid moet voorop staan. eenheid in protocollen is ook van belang.