Renault wil groter marktaandeel met nieuwe modellen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Koos Kluitmans

    Man, man, man,
    Wat is de nieuwswaarde van dit stukje dat geschreven is door Renault Nederland?
    Ieder zichzelf respecterende importeur wil (graag) haar absolute aantallen verhogen met minimaal behoud van haar marktaandeel.
    In het geval van Renault komt daar wel bij dat zowel aantallen als marktaandeel veel overeenkomsten vertonen met het gedrag van een jojo, waarbij de dealer het risico mag lopen of de jojo wel weer iedere keer omhoog gaat komen. Het is niet voor niets dat er geen enkele single brand Renault dealer meer is…

Renault wil groter marktaandeel met nieuwe modellen | Automotive Online

Renault wil groter marktaandeel met nieuwe modellen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Koos Kluitmans

    Man, man, man,
    Wat is de nieuwswaarde van dit stukje dat geschreven is door Renault Nederland?
    Ieder zichzelf respecterende importeur wil (graag) haar absolute aantallen verhogen met minimaal behoud van haar marktaandeel.
    In het geval van Renault komt daar wel bij dat zowel aantallen als marktaandeel veel overeenkomsten vertonen met het gedrag van een jojo, waarbij de dealer het risico mag lopen of de jojo wel weer iedere keer omhoog gaat komen. Het is niet voor niets dat er geen enkele single brand Renault dealer meer is…