Rijdende Rechter over tweedehands auto-onderdelen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    Dit verbaast me niets, helaas hele slechte ervaringen met “Altijd raak Penders”

  • P.Botman

    Ook ons bedrijf heeft slechte ervaringen met deze leverancier. Deze dingen roep je op jezelf af als je niet eerlijk zaken doet.

  • Johan

    Ons bedrijf heeft ook het gevraagde niet geleverd gekregen, na div. contacten is het goede nooit geleverd, komen afspraken niet na, hun slogan “Altijd raak Penders” heeft bij ons een andere betekenis gekregen.

  • nieuwstraten

    Penders heeft al jaren een zeer slechte reputatie. Wanneer hij/zij iets aanbied betaal je voor gebruikt meer dan nieuwprijs. Oplichters.

  • Gordon

    Ik doe vaak zaken met de onderdelenlijn het vreemde is dat pnders alles altijd kan leveren, geen ander heeft het behalve zij.
    je betaalt inderdaad 2x de nieuwprijs.

  • Dirk van der Steen

    Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Penders.Het onderdeel wat ze opsturen is bijna altijd fout en je geld krijg je niet terug en bovendien vragen ze voor gebruikte delen bijna de nieuwprijs.
    Het kan niet vaak genoeg gezegd worden dit is een waardeloze tent.Geen zaken mee doen.

  • Barend

    Geen goede reclame voor Penders en terecht, wat u leest zegt genoeg ; GEEN zaken doen met deze jongens ! Verpesten het voor de vele goeden.

  • Weber

    ik onderschrijf het bovenstaande, waardeloze tent, nieuw is vaak goedkoper….en altijd bellen, mailen of sms
    Op tv zegt ie vooral met profs te werken, maar die trappen hier niet in het is juist de onwetende particulier die bij hem het goudgeld betaald

  • F Korte

    Ben al een tijdeje met de vut maar Penders geageerde altijd een dag later en had het zogenaamd wel maar voor de hoofdprijs ging hij zelf op zoek, gewoon tillers.

  • Erik

    Ooit een motorblok bij Penders gehaald wat echt inderdaad niemand anders had, maar hij dus wel !!!
    Prima geholpen, motorblok was en is prima.
    Misschien aparte snuiter maar die het wel echt heeft liggen.
    Advies : haal het zelf op, je kan dan meteen zien of het is wat je echt wil hebben ! Groet Erik

  • Mat

    Met altijd raak is het altijd raak ,reageren dagen later ,onderdelen zijn aan de dure kant ,ooit meer dan nieuwprijs ,en je krijgt defecte onderdelen tuis ,hebben een 0900 nummer waar je ook nog eens een hoop geld mee verdienen,normaal nummer hebben ze niet,mijm evaring,wil niet meer geraakt worden

  • Bert

    Ben ook getild door Penders. Ik hoop dat dit het eind van zijn praktijken betekent.

  • Bert

    Ben ook getild door Penders. Ik hoop dat dit het eind van zijn praktijken betekent.

  • Joop van der Steen

    Ik heb de uitzending gezien.
    Meester Visser heeft goed geoordeeld, de gekochte cilinderkop had door ondeskundige dé montage of door transport grote beschadigingen opgelopen.
    Deze cilinderkop was zo niet te monteren.

    Cunsument heeft gelijk en gelijk gekregen.

    Wij hebben zelf ook niet zo’n al te beste ervaring.

    En ze zijn veel te duur !!

    De reacties zijn bijna allemaal hetzelfde en maar weinig positief.

    Heb je de gedesorienteerde rommel op de film gezien. Penders Altijd Raak kan een voorbeeld nemen aan de gerenommeerde auto sloperijen, dat zal een stuk beter werken, met als gevolg tevreden klanten. Succes Penders !!

    Joop van der Steen

    Altijd Raak is

  • John

    Heb eveneens slechte ervaring met Penders gemaakt. Verkeerd onderdeel, geen geld terug, dat is in mijn ogen oplichting! Tweede levering, nu ontvang ik twee pakjes, een keer het gevraagde, maar niet meer benodigde onderdeel en tevens een verkeerd verzonden onderdeel. Heb Penders gezegd, ik stuur beide delen terug, maar ik wil mijn betaald bedrag terug hebben. Toen werd ik bedreigd met de woorden, wij komen het wel aan de deur afrekenen! Geen gewone oplichters maar mafioso.

Rijdende Rechter over tweedehands auto-onderdelen | Automotive Online

Rijdende Rechter over tweedehands auto-onderdelen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    Dit verbaast me niets, helaas hele slechte ervaringen met “Altijd raak Penders”

  • P.Botman

    Ook ons bedrijf heeft slechte ervaringen met deze leverancier. Deze dingen roep je op jezelf af als je niet eerlijk zaken doet.

  • Johan

    Ons bedrijf heeft ook het gevraagde niet geleverd gekregen, na div. contacten is het goede nooit geleverd, komen afspraken niet na, hun slogan “Altijd raak Penders” heeft bij ons een andere betekenis gekregen.

  • nieuwstraten

    Penders heeft al jaren een zeer slechte reputatie. Wanneer hij/zij iets aanbied betaal je voor gebruikt meer dan nieuwprijs. Oplichters.

  • Gordon

    Ik doe vaak zaken met de onderdelenlijn het vreemde is dat pnders alles altijd kan leveren, geen ander heeft het behalve zij.
    je betaalt inderdaad 2x de nieuwprijs.

  • Dirk van der Steen

    Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Penders.Het onderdeel wat ze opsturen is bijna altijd fout en je geld krijg je niet terug en bovendien vragen ze voor gebruikte delen bijna de nieuwprijs.
    Het kan niet vaak genoeg gezegd worden dit is een waardeloze tent.Geen zaken mee doen.

  • Barend

    Geen goede reclame voor Penders en terecht, wat u leest zegt genoeg ; GEEN zaken doen met deze jongens ! Verpesten het voor de vele goeden.

  • Weber

    ik onderschrijf het bovenstaande, waardeloze tent, nieuw is vaak goedkoper….en altijd bellen, mailen of sms
    Op tv zegt ie vooral met profs te werken, maar die trappen hier niet in het is juist de onwetende particulier die bij hem het goudgeld betaald

  • F Korte

    Ben al een tijdeje met de vut maar Penders geageerde altijd een dag later en had het zogenaamd wel maar voor de hoofdprijs ging hij zelf op zoek, gewoon tillers.

  • Erik

    Ooit een motorblok bij Penders gehaald wat echt inderdaad niemand anders had, maar hij dus wel !!!
    Prima geholpen, motorblok was en is prima.
    Misschien aparte snuiter maar die het wel echt heeft liggen.
    Advies : haal het zelf op, je kan dan meteen zien of het is wat je echt wil hebben ! Groet Erik

  • Mat

    Met altijd raak is het altijd raak ,reageren dagen later ,onderdelen zijn aan de dure kant ,ooit meer dan nieuwprijs ,en je krijgt defecte onderdelen tuis ,hebben een 0900 nummer waar je ook nog eens een hoop geld mee verdienen,normaal nummer hebben ze niet,mijm evaring,wil niet meer geraakt worden

  • Bert

    Ben ook getild door Penders. Ik hoop dat dit het eind van zijn praktijken betekent.

  • Bert

    Ben ook getild door Penders. Ik hoop dat dit het eind van zijn praktijken betekent.

  • Joop van der Steen

    Ik heb de uitzending gezien.
    Meester Visser heeft goed geoordeeld, de gekochte cilinderkop had door ondeskundige dé montage of door transport grote beschadigingen opgelopen.
    Deze cilinderkop was zo niet te monteren.

    Cunsument heeft gelijk en gelijk gekregen.

    Wij hebben zelf ook niet zo’n al te beste ervaring.

    En ze zijn veel te duur !!

    De reacties zijn bijna allemaal hetzelfde en maar weinig positief.

    Heb je de gedesorienteerde rommel op de film gezien. Penders Altijd Raak kan een voorbeeld nemen aan de gerenommeerde auto sloperijen, dat zal een stuk beter werken, met als gevolg tevreden klanten. Succes Penders !!

    Joop van der Steen

    Altijd Raak is

  • John

    Heb eveneens slechte ervaring met Penders gemaakt. Verkeerd onderdeel, geen geld terug, dat is in mijn ogen oplichting! Tweede levering, nu ontvang ik twee pakjes, een keer het gevraagde, maar niet meer benodigde onderdeel en tevens een verkeerd verzonden onderdeel. Heb Penders gezegd, ik stuur beide delen terug, maar ik wil mijn betaald bedrag terug hebben. Toen werd ik bedreigd met de woorden, wij komen het wel aan de deur afrekenen! Geen gewone oplichters maar mafioso.