Rijdende Rechter stelt Altijd Raak in het ongelijk (filmpje)

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • alex

    hoe je het ook doet je doet het toch nooit goed en vervolgens krijg je weer een slechte recensie op internet leuke wereld leven wij in

  • Casper

    Voor zestig euro toch een half uur mooie reclame op TV (en nu ook nog internet). De bevestiging van die ‘bewuste’ e-mail is nooit bewezen namelijk. Mooiste zinsnede kwam niet van de rijdende rechter maar van Penders op de vraag ‘wat heb jij veel geld op zak’: ja en dat wil ik graag zo houden! Mooie televisie.

  • Stephen

    Alleen al dat Altijd Raak zich wilde presenteren is al een plus en dan nog landelijke aandacht voor Euro 60, wie wil dit niet 🙂

  • Henk

    Altijd Raak is de dupe geworden van een stelletje thuisknutselaars die er geen verstand van hebben , ze hebben blijkbaar alleen verstand van iemand een poot uitrukken…….

  • Michel

    Rijdende rechter is een stuk onbenul , heeft er geen verstand van en weet niet wat hij zegt

  • Mike

    Er reageren een hoop collegas, vrienden en familie van de heer Penders hier zie ik!

  • piet

    Rijdende rechter moet net als een consument goed voorgelicht worden, en dat is iets waar Penders flink in te kort schiet.
    Inderdaad allemaal familie of kennissen van Penders die hier nu reageren. De waarheid is echter anders.
    Niet met deze lui in zee gaan.

  • geert

    goed dat er eens een keer iemand aktie onderneemt tegen penders want er gaat wel meer mis met dit bedrijf. men kent namelijk totaal geen ganrantie, ook niet als er een verkeerd onderdeel is geleverd. en je geld terugkrijgen is er niet bij.

  • Monique

    Wie schrijft die blijft en trekt bijna altijd aan het langste eind. Goed leermoment.

  • Aart van der Haagen

    Het was een beetje een welles-nietes-verhaal, maar de klant had er nooit van mogen uitgaan dat een e-mail ontvangen en gelezen wordt. We weten allemaal dat een bericht in een spamfilter kan blijven hangen. De Rijdende Rechter heeft dienaangaande een beetje te kort door de bocht geoordeeld. Overigens vind ik 650 euro voor een gebruikte Mondeo-kop (de eigenaar sprak in het begin nota bene van een Taunus?!) wel aan de hoge kant. Zo’n exoot is het toch niet.

  • Marco

    Als je goed hebt opgelet is de e-mail door Penders beantwoord, en is men daarin compleet voorbij gegaan aan wat de koper vroeg met betrekking tot de aanschaf. Penders heeft mooi zitten slapen, en volgens mij doen ze dat daar vaker, ze reageren altijd op gevraagd onderdelen (onderdelenlijn) maar wel 3 dagen te laat, en altijd met de hoofdprijs….

  • De specialist

    Het meest schokkende aan dit verhaal vind ik dat de “zogenaamde Bovag specialist” beaamd dat elke gebruikte cilinderkop altijd gevlakt moet worden. Dit is volledig onjuist. Een gebruikte kop dit gecontroleerd te worden. Is deze recht en zijn de krassen niet te diep kan deze zonder meer zonder te vlakken gemonteerd worden. In dit geval hebben de leken gelijk. In sommige gevallen is vlakken juist niet aan te raden. Laat de Bovag weer terug naar de schoolbanken gaan !!

  • André

    Dit bedrijf denkt altijd boven de wet te kunnen opereren. Ook wij hebben als garagebedrijf al 2x onze neus met dit bedrijf gestoten, Bij een klacht wordt je asociaal en brutaal te woord gestaan. Leveren ondeugdelijke onderdelen en zijn gewoon helemaal niet bereid dit op welke manier dan ook op te lossen. Het is inderdaad wel zo dat een cilinderkop niet alijd en soms ook helemaal niet gavlakt mag worden. Wij willen in iedergeval absoluut geen zaken met Penders doen.

  • Wouter

    De ‘rijdende rechter’ gaat uit van de ontvangstheorie van de e-mail aan Penders. Voor dit medium is dit discutabel, de incompetente volksrechter zou, indien er sprake zou zijn van een (aangetekende) brief wel een goede uitspraak hebben gedaan. De opvoering van telefoonkosten vanuit het buitenland, hoe triest ook, zijn een resultaat van het eigen handelen van de klant. Penders’ motto:”altijd raak” is wel weer even mooi in beeld geweest, ”there is no such thing as bad publicity”. Wellicht voldoende marge gedraaid op de kop om lachend een paar kleien coupures aan de terriër uit te keren.

  • Anoniem

    Penders is een heftige oplichter. Geloof mij maar. Dit geval bij de rijdende rechter valt nog mee.

  • barry

    het is altijd fraai om iemand een oplichter of asociaal tenoemen maar de keeren dat het wel goed gaat hoor je meestal niet ik vind het ook zeer merk waardig dat klanten van deze penders negatief praaten het is in nederland nog altijd zo dat het bij hem mag kopen en niet moet kopen ik heb een aantal ervaringen met de heer penders gehad maar altijd naar tevreden heid je moet soms wat lang wachten ongeveer een uurtje of 2 voor je onderdelen heb maar aan de andere kant is het zo dat hij het altijd heb en over de prijs valt niks tezeggen daar ben ik altijd nog zelf bij verder is het begrijpelijk dat de heer zijn spullen gaat pakken als de klant er staat want (uiteigen ervaring) weet ik dat mensen altijd zeggen leg maar klaar en het nooit op kom halen en waar kunnen deze mensen dan hun tijd door berekenen ik denk dat van de 10 mensen er 8 zeggen ik kom het op halen en 2 mensen het ook echt ophalen
    verder is er bij mij nooit gezeik geweest als het onderdeel niet past of niet klopt dat wordt altijd nettjes opgelost verder zijn er ook mensen die een probleem met een auto hebben de buurman zoals in (rijdende rechter) er heel veel verstand van hebben en als de sloop onderdelen er op zitten het probleem niet is op gelost en dan de onderdelen terug willen geven met de smoes het past niet het is niet goed nee het was het niet als je dat zegt hebben de mensen van penders mischien nog een beetje respect voor je ik heb dat zelf namelijk ook gedaan en zonder probleemen kreeg ik niet me geld terug maar wel het onderdeel wat wel stuk was dus ja roepen is leuk maar de opstelling van de klant kan ook wel eens niet goed zijn

  • ALTIJD RAAK PENDERS BV

    Gaarne heer Andre (André 24-02-2012 op 10:09
    wij kenneu u niet mischien zou u zo vriendelijk willen zijn even contact op te nemen met ons (even vragen naar Dave)zodat u ons uit kunt leggen wat uw probleem is geweest met onze firma, wij kennen u of uw firma niet!!

  • Birdy
  • lex

    ALTIJD RAAK PENDERS BV zijn een stelletje oplichters. Ook via email zijn ze onbeschoft.

  • Jacob

    Het is natuurlijk wel lachwekkend dat meneer eerst zegt dat hij goudeerlijk is en voor eerlijkheid gaat en het moment daarop een €125!! euro vergoeding wil hebben voor een handeling waarvan de kosten rond de €40,- incl. btw zitten. maar dat terzijde

  • rinus

    big fat g i p s y autosloperij
    geld zat joh die gaste, komen niks te kort dus wat kan het ze schele hahahahaha

    hun grootste trots hangt aan de muur daar, bang bang!!!

  • Tiis

    Altijd Raak Penders moet zn naam veranderen in Altijd Raak Oplichters!!!! He ALEX

  • peter van lune

    Eveneens een reactie nav “Altijd Raak Penders” – ter waarschuwing: 2x spatborden besteld via onderdelenzoeker.nl (ongespoten/met grondlaag). Per post ontvangen en ongeopend bij garage/spuiterij bezorgd. Kreeg melding van garage: spatborden zitten vol oneffenheden, moeten eerst voorbewerkt/geeffend worden – te kostbaar. Conclusie: spatborden niet bruikbaar.
    Email van garage met bevindingen doorgegeven aan Penders, reactie:
    “De kwaliteit van de schermen is prima en daar worden dagelijks en landelijk auto’s mee gerepareerd.
    Dus deze klacht is ongegrond.” (Citaat). Verder aanbod 2 nieuwe schermen te leveren tegen inkoopsprijs.

    Er wordt niet ingegaan of onderzocht of de klacht terecht is of niet, maar het bestaan van een defect wordt DIRECT simpelweg ontkend. Heb juist daarvoor email garage bijgevoegd naar Penders, als bewijs. Discussie aangaan levert niets op – wordt tegengesproken met hun ervaring dat de spatborden dagelijks en door heel NL zonder problemen worden gebruikt – mijn tegenargument was dat dit niet betekent dat enkele spatborden niet aan de kwaliteitseisen voldoen en dat deze dan teruggenomen dienen te worden. Hier wordt niet op ingegaan. Ik krijg geen geld terug, kan enkel meer geld uitgeven door 2 nieuwe spatborden te kopen.

    Botte reactie – zaak voorgelegd aan advocaat wat mijn rechten zijn, conclusie: Penders zit volledig fout, levert wanprestatie, maar is niet af te dwingen wegens te gering te betwisten schadebedrag. Volsta dus met andere spatborden te kopen en Penders van nu af te vermijden. PLUS mijn ervaring te melden aan anderen.

    Correspondentie volledig op te vragen indien gewenst – volledige openheid. Zou dergelijke klacht niet openbaar maken zonder eea volledig te kunnen bewijzen.

  • sander

    Dave Penders lacht zich kapot,voor 60 eur een mooie reclame voor Penders b.v ..:)

    Iedereen weet dat hij duur is,maar Penders is wel enige van Nederland die alles heeft..ik heb aantal keer onderdelen gekocht van een Toyota Supra nooit problemen mee gehad..en een kop moet je altijd vlakken..amateur monteurtje die niet begrijpt..

  • pieters

    Penders is inderdaad gek! Hij vraagt rustig meer dan de nieuwprijs! Als je zegt; nieuw kost het zoveel, zegt hij gewoon dan moet je maar een nieuwe kopen.
    Verder ook altijd hondsbrutaal en arogant aan de telefoon.

  • Frank

    Zelf ook barslechte ervaring gehad met Penders. Via internet een schakelaar gekocht voor mijn Alfa. Die hadden ze voor 200 euro. Peperduur, maar wat moet je. Met de post toegestuurd gekregen, en toen bleek hij niet te passen, verkeerd model. Penders zou dat wel even regelen, als ik de schakelaar zou terugsturen + de originele defecte. Doe ik. Na maanden niets meer gehoord, 200 euro kwijt en ook mijn schakelaar. Niet te beroerd om mensen voor aap te zetten.

  • Cornee

    “Altijd Raak Penders” reageert veelvuldig op zoek opdrachten op Onderdelenlijn. Levert dan verkeerd product en weigert geld retour wanneer ze dan niet juiste onderdeel kunnen leveren. Volgens mij valt dit onder noemer Oplichting.

  • Prometheus

    Arrogant stel oplichters. Sturen spullen op die niet compleet zijn en als je daar dan over belt wordt je als klant ronduit geschoffeerd en verweten dat je had moeten weten dat voor de ontbrekende montagedelen notabene extra moet betalen
    Een essentieel bevestigingsdeel die ze er duidelijk bewust hebben afgeschroefd, ontbreekt, en het onderdeel komt dan ook niet meer overeen met de foto.
    Ga er in eerste instantie nog van uit dat er een vergissing in het spel is en wellicht vergeten is om de montagebeugel mee te sturen en daarover gebeld. En een bek dat dat viswijf dan aan de telefoon opzet, werkelijk ongelooflijk. Als je belazerd wil worden moet je met Penders “altijd raak” zaken doen. U bent gewaarschuwd !

  • frank

    die penders heeft inderdaad reclame maar vergeet niet dat het negatieve is en ook ik heb er nu me te doen en zal het zeker hier niet bij laten en het gaat nu niet om 60 eur en bij deze zijn ook al m’n colega garage’s op de hoogte van z’n wan praktijken en ik ga er nog meer ruchtbaarheid aan maken dus reken maar dat verkopen die hij verlierd door negatieve reclame ook centen kosten en als je even googeld weet je gelijk wat hij is en wat hij nu al aan verkopen ontloopt

  • Marino

    Na aanvraag op onderdelenlijn reactie van “Altijd raak Penders” dat zij het deel konden leveren. In de aanvraag duidelijk vermeld dat het om een Japanse productie ging en niet om een Franse. Wat denk je er wordt een Franse productie gestuurd. Bellen naar hen heeft geen zin. Je moet het deel terug sturen naar waar het vandaan is gekomen. Kosten voor het sturen van het deel naar jou en het terug sturen zijn voor jezelf. Na ongeveer 10 keer gebeld te hebben om mijn geld terug te storten nog steeds niets. Dit heb ik moeten regelen via de onderdelenlijn. Op 09-06-2015 het deel teruggestuurd en pas op 26-06-2015 mijn geld terug gekregen. Mijn advies is bestel niets bij hen maar ergens anders. Oplichters zijn het.

  • De Jong

    Altijd raak Penders kan zijn slogan beter veranderen in: Altijd opgelicht door Penders. Wat een asociale boef.

Rijdende Rechter stelt Altijd Raak in het ongelijk (filmpje) | Automotive Online

Rijdende Rechter stelt Altijd Raak in het ongelijk (filmpje)

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • alex

    hoe je het ook doet je doet het toch nooit goed en vervolgens krijg je weer een slechte recensie op internet leuke wereld leven wij in

  • Casper

    Voor zestig euro toch een half uur mooie reclame op TV (en nu ook nog internet). De bevestiging van die ‘bewuste’ e-mail is nooit bewezen namelijk. Mooiste zinsnede kwam niet van de rijdende rechter maar van Penders op de vraag ‘wat heb jij veel geld op zak’: ja en dat wil ik graag zo houden! Mooie televisie.

  • Stephen

    Alleen al dat Altijd Raak zich wilde presenteren is al een plus en dan nog landelijke aandacht voor Euro 60, wie wil dit niet 🙂

  • Henk

    Altijd Raak is de dupe geworden van een stelletje thuisknutselaars die er geen verstand van hebben , ze hebben blijkbaar alleen verstand van iemand een poot uitrukken…….

  • Michel

    Rijdende rechter is een stuk onbenul , heeft er geen verstand van en weet niet wat hij zegt

  • Mike

    Er reageren een hoop collegas, vrienden en familie van de heer Penders hier zie ik!

  • piet

    Rijdende rechter moet net als een consument goed voorgelicht worden, en dat is iets waar Penders flink in te kort schiet.
    Inderdaad allemaal familie of kennissen van Penders die hier nu reageren. De waarheid is echter anders.
    Niet met deze lui in zee gaan.

  • geert

    goed dat er eens een keer iemand aktie onderneemt tegen penders want er gaat wel meer mis met dit bedrijf. men kent namelijk totaal geen ganrantie, ook niet als er een verkeerd onderdeel is geleverd. en je geld terugkrijgen is er niet bij.

  • Monique

    Wie schrijft die blijft en trekt bijna altijd aan het langste eind. Goed leermoment.

  • Aart van der Haagen

    Het was een beetje een welles-nietes-verhaal, maar de klant had er nooit van mogen uitgaan dat een e-mail ontvangen en gelezen wordt. We weten allemaal dat een bericht in een spamfilter kan blijven hangen. De Rijdende Rechter heeft dienaangaande een beetje te kort door de bocht geoordeeld. Overigens vind ik 650 euro voor een gebruikte Mondeo-kop (de eigenaar sprak in het begin nota bene van een Taunus?!) wel aan de hoge kant. Zo’n exoot is het toch niet.

  • Marco

    Als je goed hebt opgelet is de e-mail door Penders beantwoord, en is men daarin compleet voorbij gegaan aan wat de koper vroeg met betrekking tot de aanschaf. Penders heeft mooi zitten slapen, en volgens mij doen ze dat daar vaker, ze reageren altijd op gevraagd onderdelen (onderdelenlijn) maar wel 3 dagen te laat, en altijd met de hoofdprijs….

  • De specialist

    Het meest schokkende aan dit verhaal vind ik dat de “zogenaamde Bovag specialist” beaamd dat elke gebruikte cilinderkop altijd gevlakt moet worden. Dit is volledig onjuist. Een gebruikte kop dit gecontroleerd te worden. Is deze recht en zijn de krassen niet te diep kan deze zonder meer zonder te vlakken gemonteerd worden. In dit geval hebben de leken gelijk. In sommige gevallen is vlakken juist niet aan te raden. Laat de Bovag weer terug naar de schoolbanken gaan !!

  • André

    Dit bedrijf denkt altijd boven de wet te kunnen opereren. Ook wij hebben als garagebedrijf al 2x onze neus met dit bedrijf gestoten, Bij een klacht wordt je asociaal en brutaal te woord gestaan. Leveren ondeugdelijke onderdelen en zijn gewoon helemaal niet bereid dit op welke manier dan ook op te lossen. Het is inderdaad wel zo dat een cilinderkop niet alijd en soms ook helemaal niet gavlakt mag worden. Wij willen in iedergeval absoluut geen zaken met Penders doen.

  • Wouter

    De ‘rijdende rechter’ gaat uit van de ontvangstheorie van de e-mail aan Penders. Voor dit medium is dit discutabel, de incompetente volksrechter zou, indien er sprake zou zijn van een (aangetekende) brief wel een goede uitspraak hebben gedaan. De opvoering van telefoonkosten vanuit het buitenland, hoe triest ook, zijn een resultaat van het eigen handelen van de klant. Penders’ motto:”altijd raak” is wel weer even mooi in beeld geweest, ”there is no such thing as bad publicity”. Wellicht voldoende marge gedraaid op de kop om lachend een paar kleien coupures aan de terriër uit te keren.

  • Anoniem

    Penders is een heftige oplichter. Geloof mij maar. Dit geval bij de rijdende rechter valt nog mee.

  • barry

    het is altijd fraai om iemand een oplichter of asociaal tenoemen maar de keeren dat het wel goed gaat hoor je meestal niet ik vind het ook zeer merk waardig dat klanten van deze penders negatief praaten het is in nederland nog altijd zo dat het bij hem mag kopen en niet moet kopen ik heb een aantal ervaringen met de heer penders gehad maar altijd naar tevreden heid je moet soms wat lang wachten ongeveer een uurtje of 2 voor je onderdelen heb maar aan de andere kant is het zo dat hij het altijd heb en over de prijs valt niks tezeggen daar ben ik altijd nog zelf bij verder is het begrijpelijk dat de heer zijn spullen gaat pakken als de klant er staat want (uiteigen ervaring) weet ik dat mensen altijd zeggen leg maar klaar en het nooit op kom halen en waar kunnen deze mensen dan hun tijd door berekenen ik denk dat van de 10 mensen er 8 zeggen ik kom het op halen en 2 mensen het ook echt ophalen
    verder is er bij mij nooit gezeik geweest als het onderdeel niet past of niet klopt dat wordt altijd nettjes opgelost verder zijn er ook mensen die een probleem met een auto hebben de buurman zoals in (rijdende rechter) er heel veel verstand van hebben en als de sloop onderdelen er op zitten het probleem niet is op gelost en dan de onderdelen terug willen geven met de smoes het past niet het is niet goed nee het was het niet als je dat zegt hebben de mensen van penders mischien nog een beetje respect voor je ik heb dat zelf namelijk ook gedaan en zonder probleemen kreeg ik niet me geld terug maar wel het onderdeel wat wel stuk was dus ja roepen is leuk maar de opstelling van de klant kan ook wel eens niet goed zijn

  • ALTIJD RAAK PENDERS BV

    Gaarne heer Andre (André 24-02-2012 op 10:09
    wij kenneu u niet mischien zou u zo vriendelijk willen zijn even contact op te nemen met ons (even vragen naar Dave)zodat u ons uit kunt leggen wat uw probleem is geweest met onze firma, wij kennen u of uw firma niet!!

  • Birdy
  • lex

    ALTIJD RAAK PENDERS BV zijn een stelletje oplichters. Ook via email zijn ze onbeschoft.

  • Jacob

    Het is natuurlijk wel lachwekkend dat meneer eerst zegt dat hij goudeerlijk is en voor eerlijkheid gaat en het moment daarop een €125!! euro vergoeding wil hebben voor een handeling waarvan de kosten rond de €40,- incl. btw zitten. maar dat terzijde

  • rinus

    big fat g i p s y autosloperij
    geld zat joh die gaste, komen niks te kort dus wat kan het ze schele hahahahaha

    hun grootste trots hangt aan de muur daar, bang bang!!!

  • Tiis

    Altijd Raak Penders moet zn naam veranderen in Altijd Raak Oplichters!!!! He ALEX

  • peter van lune

    Eveneens een reactie nav “Altijd Raak Penders” – ter waarschuwing: 2x spatborden besteld via onderdelenzoeker.nl (ongespoten/met grondlaag). Per post ontvangen en ongeopend bij garage/spuiterij bezorgd. Kreeg melding van garage: spatborden zitten vol oneffenheden, moeten eerst voorbewerkt/geeffend worden – te kostbaar. Conclusie: spatborden niet bruikbaar.
    Email van garage met bevindingen doorgegeven aan Penders, reactie:
    “De kwaliteit van de schermen is prima en daar worden dagelijks en landelijk auto’s mee gerepareerd.
    Dus deze klacht is ongegrond.” (Citaat). Verder aanbod 2 nieuwe schermen te leveren tegen inkoopsprijs.

    Er wordt niet ingegaan of onderzocht of de klacht terecht is of niet, maar het bestaan van een defect wordt DIRECT simpelweg ontkend. Heb juist daarvoor email garage bijgevoegd naar Penders, als bewijs. Discussie aangaan levert niets op – wordt tegengesproken met hun ervaring dat de spatborden dagelijks en door heel NL zonder problemen worden gebruikt – mijn tegenargument was dat dit niet betekent dat enkele spatborden niet aan de kwaliteitseisen voldoen en dat deze dan teruggenomen dienen te worden. Hier wordt niet op ingegaan. Ik krijg geen geld terug, kan enkel meer geld uitgeven door 2 nieuwe spatborden te kopen.

    Botte reactie – zaak voorgelegd aan advocaat wat mijn rechten zijn, conclusie: Penders zit volledig fout, levert wanprestatie, maar is niet af te dwingen wegens te gering te betwisten schadebedrag. Volsta dus met andere spatborden te kopen en Penders van nu af te vermijden. PLUS mijn ervaring te melden aan anderen.

    Correspondentie volledig op te vragen indien gewenst – volledige openheid. Zou dergelijke klacht niet openbaar maken zonder eea volledig te kunnen bewijzen.

  • sander

    Dave Penders lacht zich kapot,voor 60 eur een mooie reclame voor Penders b.v ..:)

    Iedereen weet dat hij duur is,maar Penders is wel enige van Nederland die alles heeft..ik heb aantal keer onderdelen gekocht van een Toyota Supra nooit problemen mee gehad..en een kop moet je altijd vlakken..amateur monteurtje die niet begrijpt..

  • pieters

    Penders is inderdaad gek! Hij vraagt rustig meer dan de nieuwprijs! Als je zegt; nieuw kost het zoveel, zegt hij gewoon dan moet je maar een nieuwe kopen.
    Verder ook altijd hondsbrutaal en arogant aan de telefoon.

  • Frank

    Zelf ook barslechte ervaring gehad met Penders. Via internet een schakelaar gekocht voor mijn Alfa. Die hadden ze voor 200 euro. Peperduur, maar wat moet je. Met de post toegestuurd gekregen, en toen bleek hij niet te passen, verkeerd model. Penders zou dat wel even regelen, als ik de schakelaar zou terugsturen + de originele defecte. Doe ik. Na maanden niets meer gehoord, 200 euro kwijt en ook mijn schakelaar. Niet te beroerd om mensen voor aap te zetten.

  • Cornee

    “Altijd Raak Penders” reageert veelvuldig op zoek opdrachten op Onderdelenlijn. Levert dan verkeerd product en weigert geld retour wanneer ze dan niet juiste onderdeel kunnen leveren. Volgens mij valt dit onder noemer Oplichting.

  • Prometheus

    Arrogant stel oplichters. Sturen spullen op die niet compleet zijn en als je daar dan over belt wordt je als klant ronduit geschoffeerd en verweten dat je had moeten weten dat voor de ontbrekende montagedelen notabene extra moet betalen
    Een essentieel bevestigingsdeel die ze er duidelijk bewust hebben afgeschroefd, ontbreekt, en het onderdeel komt dan ook niet meer overeen met de foto.
    Ga er in eerste instantie nog van uit dat er een vergissing in het spel is en wellicht vergeten is om de montagebeugel mee te sturen en daarover gebeld. En een bek dat dat viswijf dan aan de telefoon opzet, werkelijk ongelooflijk. Als je belazerd wil worden moet je met Penders “altijd raak” zaken doen. U bent gewaarschuwd !

  • frank

    die penders heeft inderdaad reclame maar vergeet niet dat het negatieve is en ook ik heb er nu me te doen en zal het zeker hier niet bij laten en het gaat nu niet om 60 eur en bij deze zijn ook al m’n colega garage’s op de hoogte van z’n wan praktijken en ik ga er nog meer ruchtbaarheid aan maken dus reken maar dat verkopen die hij verlierd door negatieve reclame ook centen kosten en als je even googeld weet je gelijk wat hij is en wat hij nu al aan verkopen ontloopt

  • Marino

    Na aanvraag op onderdelenlijn reactie van “Altijd raak Penders” dat zij het deel konden leveren. In de aanvraag duidelijk vermeld dat het om een Japanse productie ging en niet om een Franse. Wat denk je er wordt een Franse productie gestuurd. Bellen naar hen heeft geen zin. Je moet het deel terug sturen naar waar het vandaan is gekomen. Kosten voor het sturen van het deel naar jou en het terug sturen zijn voor jezelf. Na ongeveer 10 keer gebeld te hebben om mijn geld terug te storten nog steeds niets. Dit heb ik moeten regelen via de onderdelenlijn. Op 09-06-2015 het deel teruggestuurd en pas op 26-06-2015 mijn geld terug gekregen. Mijn advies is bestel niets bij hen maar ergens anders. Oplichters zijn het.

  • De Jong

    Altijd raak Penders kan zijn slogan beter veranderen in: Altijd opgelicht door Penders. Wat een asociale boef.