Valse start voor Fisker Karma (filmpje)
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Natuurlijk is het vervelend en niet goed als een auto zo snel uitvalt. Maar leg je oor te luisteren en dan blijkt dat talloze merken, ook absoluut premium, frequent kampen met technische problemen. Alleen wordt daar minder aandacht aan geschonken dan aan een probleem bij een nieuw merk. Er rijden in ons land inmiddels 40 Karma\’s met 40 enthousiaste klanten. Dagelijks komen er nieuwe bij. Wat is het nut om met zo\’n artikel een merk te beschadigen?
Wat is er nieuws aan een nieuwe auto met een storing?
Als ik met een nieuw merk de markt zou betreden en een dergelijk toonaangevend blad bestelde een auto, dan zorgde ik er toch op zijn minst voor dat deze met extra aandacht gebouwd en uit en te na gecheckt werd. Zo’n uitglijder kun je je als nieuwkomer niet permitteren, want alle schijnwerpers zijn op je gericht. Overigens vond ik de Karma’s die ik op beurzen heb gezien van een matige afwerking getuigen en de grove kieren in de koets van de hierboven afgebeelde Karma stemmen me niet veel optimistischer. Tikkeltje slordig, gezien de vraagprijs. Hopelijk trekt Fisker zich de kritiek van deze en gene aan en treedt er snel verbetering op, want het concept is technisch en in veler ogen ook esthetisch prachtig.
Ben sinds 2 maanden eigenaar van fisker karma.
Maar heeft mij nog niet laten staan ,er zijn wel storingen ,maar deze zitten in de softwear.
ik zit te twijfelen om er nu 1 aan te schaffen.
ben benieuwd naar een reactie van eigenaren
Koop hem maar, 0% bijtelling en ca 40k fiscale voordelen.
Gaat de fabriek failliet dan heb je een collectors item .
Sinds twee weken heb ik een karma. Geen problemen wel onhandige nav display en handfree bellen ook niet perfect. Wel een headturner