Duitse automobilist wantrouwt rekening garage
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Dat gevoel heb ik in Nederland al sinds jaren. Ongeacht het merk, voorbeelden ten over.
Arnold van Nierop
Zeker bij dealers wordt alles met vast codes/arbeidstijden gefactureerd ongeacht hoelang ze over een reparatie doen, dus dat het niet “klopt” kan daar eigenlijk niet
door de hoge uurlonenblijven de rekeningen daar natuurlijk wel hoog in verlijking tot het universele kanaal 100, om zo’n 60,-
Ongeacht of dit per geval klopt of niet: het bewijst dat garagebedrijven veel te weinig moeite doen de rekening écht uit te leggen, in Jip-en-Janneke-taal.