Citroën begint een zorgenkindje te worden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Een aantal jaren geleden werden er succes geboekt met de DS. Het steeg ze meteen naar het bolletje daar bij PSA. DS premium label, loskoppelen van Citroen etc. De besparingsdrang bij de “normale” Citroens zijn kompleet doorgeslagen. C3 Plastic bumpercovers zijn zo dun geworden dat ze met de wind mee zeilen. Motorruimte word niet meer geverfd de middenconsole staat in de primer. Binnenkant achterklep is in de kleur gespoten, maar niet in Metallic lak. Overal zie je afscheiding waar de lakspuit is gestopt. Binnenspatborden vallen er spontaan uit. Heb je eindelijk uitstekende nieuwe 3 cilindermotoren met prima schakelende versnellingsbakken takel je de rest van de auto af. Citroen is het slachtoffer van steeds wisselende iedeeen bij de hoge heren. Het merk Citroen achterstellen om dat iemand een nieuw labeltje DS wil introduceren. Idioten

Citroën begint een zorgenkindje te worden | Automotive Online

Citroën begint een zorgenkindje te worden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Een aantal jaren geleden werden er succes geboekt met de DS. Het steeg ze meteen naar het bolletje daar bij PSA. DS premium label, loskoppelen van Citroen etc. De besparingsdrang bij de “normale” Citroens zijn kompleet doorgeslagen. C3 Plastic bumpercovers zijn zo dun geworden dat ze met de wind mee zeilen. Motorruimte word niet meer geverfd de middenconsole staat in de primer. Binnenkant achterklep is in de kleur gespoten, maar niet in Metallic lak. Overal zie je afscheiding waar de lakspuit is gestopt. Binnenspatborden vallen er spontaan uit. Heb je eindelijk uitstekende nieuwe 3 cilindermotoren met prima schakelende versnellingsbakken takel je de rest van de auto af. Citroen is het slachtoffer van steeds wisselende iedeeen bij de hoge heren. Het merk Citroen achterstellen om dat iemand een nieuw labeltje DS wil introduceren. Idioten