Mediabestedingen offline 2018

Er wordt steeds minder in print geroeptoeterd.

Welk automerk gaf per verkochte auto het meeste uit aan reclame? En hoe is de verhouding tussen de offline mediatypen?

Media-analysebureau Adfact analyseerde in opdracht van vakblad Automotive de mediabestedingen van de auto-importeurs. Hier kunt u dit overzicht downloaden.

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Mediabestedingen offline 2018 | Automotive Online

Mediabestedingen offline 2018

Er wordt steeds minder in print geroeptoeterd.

Welk automerk gaf per verkochte auto het meeste uit aan reclame? En hoe is de verhouding tussen de offline mediatypen?

Media-analysebureau Adfact analyseerde in opdracht van vakblad Automotive de mediabestedingen van de auto-importeurs. Hier kunt u dit overzicht downloaden.

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.