Cardoen onthult het geheim achter zijn succes

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jean-Marie B

    Typisch Cardoen; succes verhalen ophangen en de rest verzwijgen. AM, vraag hem eens hoeveel vestigingen hij al heeft moeten sluiten, of hoe hij zijn tegenvallende bedrijfsresultaat aanpakt, of wat hij doet met ontevreden klanten die waarheid ontdekken achter zijn misleidende catalogusprijzen, of de klant die nergens terecht kan voor zijn beloofde waarborg…
    Hier in Belgie kennen we hem al, aan jullie de eer.

  • marcel norbart

    Die Cardoen! Op de eerste de beste Nima-A cursus leer je in Nederland al: dat als je marketing verhaal niet voor elkaar is je gewoon je rpijs moet laten zakken.

    Op de markt weten ze dat al honderden jaren: als 2 kooplieden hetzelfde fruit verkopen, zal er vanzelf een de prijs laten zakken.

    Maar wie verdient er daarna nog wat op de lange termijn.

    Nee, Cardoen dit is geen geheim, dit goochelen met woorden om de aandacht te krijgen.

    Overigens; klop even aan bij BVBA-auctions; die hebben nog Caddillacs zat.Vanaf model Ton van Soest.

  • Ronald de Grensover

    Hoe ‘ie het doet boeit me niet eens. Wie een SsangYong Actyon kan slijten verdient per definitie een pluim.

Cardoen onthult het geheim achter zijn succes | Automotive Online

Cardoen onthult het geheim achter zijn succes

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jean-Marie B

    Typisch Cardoen; succes verhalen ophangen en de rest verzwijgen. AM, vraag hem eens hoeveel vestigingen hij al heeft moeten sluiten, of hoe hij zijn tegenvallende bedrijfsresultaat aanpakt, of wat hij doet met ontevreden klanten die waarheid ontdekken achter zijn misleidende catalogusprijzen, of de klant die nergens terecht kan voor zijn beloofde waarborg…
    Hier in Belgie kennen we hem al, aan jullie de eer.

  • marcel norbart

    Die Cardoen! Op de eerste de beste Nima-A cursus leer je in Nederland al: dat als je marketing verhaal niet voor elkaar is je gewoon je rpijs moet laten zakken.

    Op de markt weten ze dat al honderden jaren: als 2 kooplieden hetzelfde fruit verkopen, zal er vanzelf een de prijs laten zakken.

    Maar wie verdient er daarna nog wat op de lange termijn.

    Nee, Cardoen dit is geen geheim, dit goochelen met woorden om de aandacht te krijgen.

    Overigens; klop even aan bij BVBA-auctions; die hebben nog Caddillacs zat.Vanaf model Ton van Soest.

  • Ronald de Grensover

    Hoe ‘ie het doet boeit me niet eens. Wie een SsangYong Actyon kan slijten verdient per definitie een pluim.