2009: autoverkoop -22%, bestelauto’s -39%
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Het mag wederom geld kosten om nummer 1 te worden. Waarom vraag je je af. De klnat kiest toch zijn merk. Nu staan er 700 auto’s in de showrooms die weer met korting weg moeten. Lang leven het rendement
En dan te bedenken dat ze er met 61 extra OOK geweest waren. Zou de verantwoordelijke bestuurder die auto’s nu zelf op de stoep krijgen? Nee … die mogen de dealers weer oplossen.
Eigenlijk zou de pers dit soort volks(wagen)verlakkerij gewoon moeten negeren en en masse moeten melden dat Toyota het best verkopende merk over 2009 is geworden.
Ben nieuwsgierig of er ook een volkswagen dealer gaat reageren Mag annoniem