Zwitserse consultancy Panoff Consulting start Nederlandse tak

Consultancy • Het bedrijf ‘viert’ zijn komst naar Nederland door een paper uit te geven.
Redactie Redactie
Foto: Shutterstock

Het Zwitserse adviesbureau Panoff Consulting betreedt de Nederlandse markt. Dat meldt het bedrijf. Berend Hoitink stuurt de Nederlandse activiteiten aan.

Panoff is gespecialiseerd in digitalisering van de automotive retail, met “focus op de interfaces tussen klanten, OEM’s, importeurs en captive banken.”

Het bedrijf werkt onder meer voor Volkswagen AG, Volkswagen FS, Mercedes-Benz AG, Renault, Kia en enkele grote dealerholdings. De achtergrond van medewerkers bij Panoff Consulting ligt bijna uitsluitend in de auto-industrie en binnen retailfuncties. 

Whitepaper

Panoff heeft naar aanleiding van zijn komst naar Nederland de whitepaper ‘Automotive Retail in 2030’ geschreven. De paper, die is opgesteld in samenwerking met CarQall (dat een automatische telefoonassistent biedt die een deel van de klantenservice bij autobedrijven kan opvangen en afhandelen) beschrijft de transities die momenteel gaande zijn in de automotive retail en geeft concrete handvatten.

“Onderliggende gedachte is dat door digitalisatie er beter inzicht in de behoeftes van de klant is. Op basis daarvan kan een bedrijf stappen zetten die ervoor zorgen dat bedrijf economisch weerbaarder wordt door middel van kostenreductie en procesoptimalisaties.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Zwitserse consultancy Panoff Consulting start Nederlandse tak | Automotive Online

Zwitserse consultancy Panoff Consulting start Nederlandse tak

Consultancy • Het bedrijf ‘viert’ zijn komst naar Nederland door een paper uit te geven.
Redactie Redactie
Foto: Shutterstock

Het Zwitserse adviesbureau Panoff Consulting betreedt de Nederlandse markt. Dat meldt het bedrijf. Berend Hoitink stuurt de Nederlandse activiteiten aan.

Panoff is gespecialiseerd in digitalisering van de automotive retail, met “focus op de interfaces tussen klanten, OEM’s, importeurs en captive banken.”

Het bedrijf werkt onder meer voor Volkswagen AG, Volkswagen FS, Mercedes-Benz AG, Renault, Kia en enkele grote dealerholdings. De achtergrond van medewerkers bij Panoff Consulting ligt bijna uitsluitend in de auto-industrie en binnen retailfuncties. 

Whitepaper

Panoff heeft naar aanleiding van zijn komst naar Nederland de whitepaper ‘Automotive Retail in 2030’ geschreven. De paper, die is opgesteld in samenwerking met CarQall (dat een automatische telefoonassistent biedt die een deel van de klantenservice bij autobedrijven kan opvangen en afhandelen) beschrijft de transities die momenteel gaande zijn in de automotive retail en geeft concrete handvatten.

“Onderliggende gedachte is dat door digitalisatie er beter inzicht in de behoeftes van de klant is. Op basis daarvan kan een bedrijf stappen zetten die ervoor zorgen dat bedrijf economisch weerbaarder wordt door middel van kostenreductie en procesoptimalisaties.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.