Nieuwe Post | Antwan van Esch: ‘Soms moet je met je vuist op tafel slaan’

Doyen • Volgens Van Esch is een van de grootste uitdagingen die eraan zit te komen in de Automotive het omgaan met veranderingen in het klantcontact.
Robert L. Smid Robert L. Smid
• Laatste update:
Antwan van Esch (Foto: Doyen).

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.