Jarno Middelbosch vertrekt bij Lucid

Lucid • Middelbosch zegt dat er ‘spannende dingen’ in het verschiet liggen.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
Jarno Middelbosch. (Foto: Linkedin)

Jarno Middelbosch vertrekt bij Lucid, zo meldt hij op Linkedin. Middelbosch werkte bij het Amerikaanse automerk als directeur marketing en communicatie.

“Het is een absoluut genoegen geweest om de Europese organisatie op te bouwen en het merk aan deze kant van de Atlantische Oceaan te lanceren en te laten groeien”, schrijft Middelbosch.

Hij vervolgt op Linkedin: “Ik kwam bij het bedrijf toen er slechts een handvol mensen in Amsterdam werkten en sindsdien hebben we vele primeurs gehad. Van het opzetten van de strategie, het samenstellen van een marketingteam, het lanceren van internationale websites, het verkrijgen van onze eerste marketingvoertuigen, het openen van nieuwe retail locaties, het ontwikkelen van merkcampagnes, het schieten van content, het organiseren van ervaringsgerichte marketingprogramma’s en media-evenementen – het was een geweldige rit.”

Eind 2022 opende Lucid een vestiging in Hilversum. In het eerste halfjaar van 2024 produceerde Lucid 2.110 auto’s en verkocht het bedrijf 2.394 auto’s.

Middelbosch schrijft voorlopig te genieten van de zomervakantie, maar zegt dat er ‘meer spannende dingen’ in het verschiet liggen. Het is ook nog niet bekend wie zijn opvolger bij Lucid wordt.

“Lucid zit er in voor de lange termijn”, zo vertelde in 2022 Middelbosch in een interview met Automotive Online. “We doen grote investeringen en daar hoort een langere terugverdientijd bij, daar is de hele organisatie zich van bewust. Het is een belangrijke reden waarom wij ons in eerste instantie richten op de bovenkant van de markt. Daar is de winstgevendheid het grootst.” Lees hier het complete interview.

Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.

Jarno Middelbosch vertrekt bij Lucid | Automotive Online

Jarno Middelbosch vertrekt bij Lucid

Lucid • Middelbosch zegt dat er ‘spannende dingen’ in het verschiet liggen.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
Jarno Middelbosch. (Foto: Linkedin)

Jarno Middelbosch vertrekt bij Lucid, zo meldt hij op Linkedin. Middelbosch werkte bij het Amerikaanse automerk als directeur marketing en communicatie.

“Het is een absoluut genoegen geweest om de Europese organisatie op te bouwen en het merk aan deze kant van de Atlantische Oceaan te lanceren en te laten groeien”, schrijft Middelbosch.

Hij vervolgt op Linkedin: “Ik kwam bij het bedrijf toen er slechts een handvol mensen in Amsterdam werkten en sindsdien hebben we vele primeurs gehad. Van het opzetten van de strategie, het samenstellen van een marketingteam, het lanceren van internationale websites, het verkrijgen van onze eerste marketingvoertuigen, het openen van nieuwe retail locaties, het ontwikkelen van merkcampagnes, het schieten van content, het organiseren van ervaringsgerichte marketingprogramma’s en media-evenementen – het was een geweldige rit.”

Eind 2022 opende Lucid een vestiging in Hilversum. In het eerste halfjaar van 2024 produceerde Lucid 2.110 auto’s en verkocht het bedrijf 2.394 auto’s.

Middelbosch schrijft voorlopig te genieten van de zomervakantie, maar zegt dat er ‘meer spannende dingen’ in het verschiet liggen. Het is ook nog niet bekend wie zijn opvolger bij Lucid wordt.

“Lucid zit er in voor de lange termijn”, zo vertelde in 2022 Middelbosch in een interview met Automotive Online. “We doen grote investeringen en daar hoort een langere terugverdientijd bij, daar is de hele organisatie zich van bewust. Het is een belangrijke reden waarom wij ons in eerste instantie richten op de bovenkant van de markt. Daar is de winstgevendheid het grootst.” Lees hier het complete interview.

Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie, waar hij voornamelijk gespecialiseerd is in leasing. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.