Jan-Paul Poldervaart nieuwe commercieel directeur Automotive Mediaventions
Jan-Paul Poldervaart is de nieuwe commercieel directeur van Automotive Mediaventions. Dat meldt het bedrijf achter Gaspedaal.nl, Autotrack en Autowereld in een persbericht. Poldervaart volgt Rico van der Vies op, die eind augustus vertrok bij het bedrijf.
Poldervaart heeft ruim 25 jaar sales-ervaring in onder andere de telecom-, energie-, financiële- en autosector. Poldervaart werkte de afgelopen twee jaar als commercieel directeur bij Leaseplan Zwitserland en zegt enthousiast te zijn om bij AMV aan de slag te gaan: “Ik kijk ernaar uit om samen met het team verdere groei te realiseren en zo onze positie als marktleider verder te versterken.”
Sander van den Hout, algemeen directeur van Automotive Mediaventions, voegt toe: “Ik ben blij met komst van Jan-Paul. Gezien zijn jarenlange ervaring in de automotive kan hij als geen ander inschatten wat de behoeften van onze relaties zijn.”
AMV ontstond vijf jaar geleden door een joint venture tussen DPG en Mediahuis.