Internetoffensief occasions van Telegraaf

Redactie Redactie
• Laatste update:

werd gehouden. Autobedrijven kunnen met een abonnement permanent 150 occasions kwijt op de site, waardoor volgens Zwagerman “ook de huis-, tuin- en keuken-occasions een plaats op de Autotelegraaf kan krijgen”. De Telegraaf wil op dit gebied leidend worden en gooit tot het einde van dit jaar 1,2 miljoen reclameguldens in de strijd. Bovendien is de site zo opgezet dat de Telegraaf een grote aanzuigende werking op de consument verwacht.
Zie verder Automotive 20, die donderdag 26 oktober verschijnt.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Internetoffensief occasions van Telegraaf | Automotive Online

Internetoffensief occasions van Telegraaf

Redactie Redactie
• Laatste update:

werd gehouden. Autobedrijven kunnen met een abonnement permanent 150 occasions kwijt op de site, waardoor volgens Zwagerman “ook de huis-, tuin- en keuken-occasions een plaats op de Autotelegraaf kan krijgen”. De Telegraaf wil op dit gebied leidend worden en gooit tot het einde van dit jaar 1,2 miljoen reclameguldens in de strijd. Bovendien is de site zo opgezet dat de Telegraaf een grote aanzuigende werking op de consument verwacht.
Zie verder Automotive 20, die donderdag 26 oktober verschijnt.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.