Voorkom letsel met juiste afstelling van gordelspanners
Mercedes-Benz paste in 1971 als eerste de gordelspanner toe in de S-klasse. De gordelspanner zorgt ervoor dat de bestuurder en inzittende geen letsel oplopen door een onjuist aanliggende gordel. Dat dit veiligheidsonderdeel feilloos werkt is dus van essentieel belang voor de verkeersveiligheid.
Bij de volgende merken komen we de gordelspanner basisafstelling inmiddels tegen: Audi, Citroën, Mercedes-Benz, Peugeot, Seat, Skoda en Volkswagen. Na vervanging van de gordelspanner dient een basisafstelling met geschikt diagnose-gereedschap te worden uitgevoerd. Een mogelijke opgeslagen foutcode zou kunnen zijn “B1003 (65) Secure configuration fault”. Wanneer de schadehersteller of het autobedrijf over een Jifeline Remote Diagnose interface beschikt dan kan de basisafstelling efficiënt uitgevoerd worden. Het te herstellen voertuig blijft in de eigen werkplaats, wat het herstelproces versneld.
De technisch specialisten die werkzaam zijn bij Jifeline Remote Diagnostics beschikken over uitgebreide kennis van diagnostische procedures. Ze combineren jarenlange werkplaats ervaring en kennis van het complexe proces van coderingen en programmeringen. Dit ter ondersteuning van onder andere universele autobedrijven, merkdealers, inbouwstations en schadeherstellers. Door live mee te kunnen kijken gaat die ondersteuning bovendien verder dan nu gebruikelijk is in de markt. Het team neemt op afstand de regie over de auto en verzorgt de gewenste dienst. Dit kan een codering, een programmering of ondersteuning bij diagnose zijn.
Kijk voor meer informatie op https://www.jifeline.com/