Genereer nieuwe aftersales-leads met TARGIT

Brand story • Met TARGIT Automotive benut u uw aftersales data voor meer verkopen. Vertrouwd door 400+ dealers.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
Targit - automotive - gekozen door 400+ dealers

De aftersales afdeling van uw dealership is een belangrijke bron van winstgevendheid. Het genereert niet alleen inkomsten uit herstellingen, onderhoud- en garantieorders, maar creëert ook kansen voor toekomstige verkopen door klanten regelmatig terug te brengen naar uw dealership.

Om dit potentieel te maximaliseren, is het belangrijk om belangrijke indicatoren zoals productiviteit van monteurs, efficiëntie, onder handen werk op te volgen. Maar dat is nog maar het begin. Het delen van waardevolle aftersales gegevens met andere afdelingen kan uw aantal verkopen aanzienlijk verbeteren, door uw team contact te laten leggen met de juiste prospects op het juiste moment.

Hoe kan aftersales data de verkoop stimuleren?

Stel je voor dat je verkoopteam rapporten kan inzien die laten zien welke klanten volgende week naar de werkplaats komen. Ze kunnen de aankoopgeschiedenis, het type voertuig en de vervaldatum van de lease of garantie van elke klant zien. Met deze informatie kunnen verkopers klanten opvolgen terwijl ze in de garage zijn, waardoor perfecte kansen ontstaan om de aankoop of lease van een nieuwe wagen  te bespreken.

Het combineren van gegevens uit verschillende afdelingen en het gemakkelijk toegankelijk maken ervan kan echter een uitdaging zijn binnen traditionele business intelligence (BI) en rapportagesoftware. Dit is waar TARGIT Automotive van pas komt.

Maak kennis met TARGIT Automotive

TARGIT Automotive biedt een alles-in-één rapportage- en dashboardoplossing die rapportage in Sales, Aftersales, Parts Stock en Finance stroomlijnt. In het geval van verkoop- en aftersalesgegevens maken onze interactieve dashboards het voor verkopers gemakkelijk om potentiële prospects in aftersales te identificeren en effectief op te volgen.

Onze oplossing integreert gegevens uit elke applicatie die u gebruikt om uw dealership te beheren. Dit omvat uw DMS, boekhoudsystemen en andere essentiële tools zoals Delta/W, Leasewise, Rentwise, SAM, LEF, Exact Online en nog veel meer. We bieden een standaardinterface voor elk belangrijk DMS in de automotive industrie en kunnen aangepaste interfaces maken voor elke andere applicatie die u gebruikt.

Waarom kiezen voor TARGIT Automotive?

In tegenstelling tot traditionele business intelligence software die vaak enkel compatibel is met één DMS, kan onze Business Scan Automotive oplossing worden gebruikt met meerdere DMS’s tegelijk. Bovendien kunt u uw historische data overnemen wanneer u overstapt naar een nieuw DMS en aldus de continuïteit van uw rapportage garanderen of dezelfde rapportage gebruiken wanneer u nieuwe DMS’s toevoegt bij bijvoorbeeld een acquisitie.

TARGIT Automotive ondersteunt meer dan 400 autodealers in de Benelux en 40% van de top 50 dealergroepen in België. Ons International Automotive Center of Excellence, gevestigd in België, bestaat uit automotive experts uit België en Nederland met meer dan 115 jaar gecombineerde ervaring in data- en rapportageoplossingen.
Van Mossel BeLux gebruikt TARGIT voor eenvoudige rapporten en betere gegevenszichtbaarheid.

“Elke vestigingsdirecteur ontvangt nu elke ochtend actuele cijfers en statusupdates.” zegt Nico Verhulst, Financieel Directeur, Van Mossel BeLux

Bekijk klantgetuigenis hieronder:

Meer informatie

Ontdek hoe onze Business Scan Automotive oplossing nieuwe kansen kan creëren voor uw dealership. Bezoek ons op www.targit.com/automotive om meer te weten te komen.

Leer welke indicatoren u in elke afdeling moet volgen: Download de KPI-gids van TARGIT Automotive
Genereer nieuwe aftersales-leads met TARGIT | Automotive Online

Genereer nieuwe aftersales-leads met TARGIT

Brand story • Met TARGIT Automotive benut u uw aftersales data voor meer verkopen. Vertrouwd door 400+ dealers.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
Targit - automotive - gekozen door 400+ dealers

De aftersales afdeling van uw dealership is een belangrijke bron van winstgevendheid. Het genereert niet alleen inkomsten uit herstellingen, onderhoud- en garantieorders, maar creëert ook kansen voor toekomstige verkopen door klanten regelmatig terug te brengen naar uw dealership.

Om dit potentieel te maximaliseren, is het belangrijk om belangrijke indicatoren zoals productiviteit van monteurs, efficiëntie, onder handen werk op te volgen. Maar dat is nog maar het begin. Het delen van waardevolle aftersales gegevens met andere afdelingen kan uw aantal verkopen aanzienlijk verbeteren, door uw team contact te laten leggen met de juiste prospects op het juiste moment.

Hoe kan aftersales data de verkoop stimuleren?

Stel je voor dat je verkoopteam rapporten kan inzien die laten zien welke klanten volgende week naar de werkplaats komen. Ze kunnen de aankoopgeschiedenis, het type voertuig en de vervaldatum van de lease of garantie van elke klant zien. Met deze informatie kunnen verkopers klanten opvolgen terwijl ze in de garage zijn, waardoor perfecte kansen ontstaan om de aankoop of lease van een nieuwe wagen  te bespreken.

Het combineren van gegevens uit verschillende afdelingen en het gemakkelijk toegankelijk maken ervan kan echter een uitdaging zijn binnen traditionele business intelligence (BI) en rapportagesoftware. Dit is waar TARGIT Automotive van pas komt.

Maak kennis met TARGIT Automotive

TARGIT Automotive biedt een alles-in-één rapportage- en dashboardoplossing die rapportage in Sales, Aftersales, Parts Stock en Finance stroomlijnt. In het geval van verkoop- en aftersalesgegevens maken onze interactieve dashboards het voor verkopers gemakkelijk om potentiële prospects in aftersales te identificeren en effectief op te volgen.

Onze oplossing integreert gegevens uit elke applicatie die u gebruikt om uw dealership te beheren. Dit omvat uw DMS, boekhoudsystemen en andere essentiële tools zoals Delta/W, Leasewise, Rentwise, SAM, LEF, Exact Online en nog veel meer. We bieden een standaardinterface voor elk belangrijk DMS in de automotive industrie en kunnen aangepaste interfaces maken voor elke andere applicatie die u gebruikt.

Waarom kiezen voor TARGIT Automotive?

In tegenstelling tot traditionele business intelligence software die vaak enkel compatibel is met één DMS, kan onze Business Scan Automotive oplossing worden gebruikt met meerdere DMS’s tegelijk. Bovendien kunt u uw historische data overnemen wanneer u overstapt naar een nieuw DMS en aldus de continuïteit van uw rapportage garanderen of dezelfde rapportage gebruiken wanneer u nieuwe DMS’s toevoegt bij bijvoorbeeld een acquisitie.

TARGIT Automotive ondersteunt meer dan 400 autodealers in de Benelux en 40% van de top 50 dealergroepen in België. Ons International Automotive Center of Excellence, gevestigd in België, bestaat uit automotive experts uit België en Nederland met meer dan 115 jaar gecombineerde ervaring in data- en rapportageoplossingen.
Van Mossel BeLux gebruikt TARGIT voor eenvoudige rapporten en betere gegevenszichtbaarheid.

“Elke vestigingsdirecteur ontvangt nu elke ochtend actuele cijfers en statusupdates.” zegt Nico Verhulst, Financieel Directeur, Van Mossel BeLux

Bekijk klantgetuigenis hieronder:

Meer informatie

Ontdek hoe onze Business Scan Automotive oplossing nieuwe kansen kan creëren voor uw dealership. Bezoek ons op www.targit.com/automotive om meer te weten te komen.

Leer welke indicatoren u in elke afdeling moet volgen: Download de KPI-gids van TARGIT Automotive