PowerKraut introduceert geautomatiseerde direct mail in samenwerking met Print.one: Van Mossel Automotive Group voert succesvolle pilot uit

Brand story • Data driven marketingspecialist PowerKraut heeft onlangs een nieuwe samenwerking aangekondigd. Door de handen ineen te slaan met Print.one kunnen de klanten van PowerKraut nu gebruik maken van geautomatiseerde direct mail. Deze slimme en efficiënte functionaliteit stelt bedrijven in staat om persoonlijke postkaarten te versturen via hun eigen marketing automation-systeem, wat leidt tot een meer effectieve en persoonlijke benadering van klanten.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen

Met de introductie van geautomatiseerde direct mail kunnen berichten worden gepersonaliseerd op basis van klantgedrag en gegevens uit het CRM-systeem. Deze technologie maakt het mogelijk om boodschappen nauwkeurig af te stemmen op de individuele voorkeuren en behoeften van klanten, wat resulteert in een hogere betrokkenheid en loyaliteit. Hoewel communicatie per post niet nieuw is, biedt deze technologie een volledig geautomatiseerde en sterk gepersonaliseerde benadering. De integratie met Print.one stelt bedrijven in staat om postkaarten automatisch te versturen zonder handmatige tussenkomst, wat het proces efficiënter maakt en bedrijven in staat stelt om op het juiste moment de juiste boodschap te verzenden.

Effectieve communicatie, ook zonder e-mailadres

Een belangrijk voordeel van deze tool is dat bedrijven ook klanten zonder e-mailadres kunnen bereiken. Heb je wel een adres, maar geen e-mail? Geen probleem, stuur een gepersonaliseerde postkaart. Deze aanpak zorgt ervoor dat zelfs klanten zonder e-mailadres of telefoonnummer kunnen worden benaderd, wat een tastbare herinnering aan het merk biedt. De integratie van geautomatiseerde direct mail in bestaande marketingworkflows voegt bovendien een extra dimensie toe aan marketingstrategieën. Door naast digitale kanalen zoals e-mail en social media ook fysieke post te gebruiken, ontstaat een veelzijdigere en relevantere communicatie die bijdraagt aan een complete klantbeleving.

Van Mossel Automotive Group: een succesvolle pilot

Van Mossel Automotive Group is de eerste klant van PowerKraut die de voordelen van deze nieuwe functie heeft ervaren. Het bedrijf heeft een succesvolle pilot uitgevoerd. Eric van Summeren, Marketing Manager bij Van Mossel Automotive Group: “Het automatiseren van print binnen onze HubSpot-flows bespaart ons tijd en zorgt voor extra flexibiliteit. We kunnen communicatiemomenten beter afstemmen op de actualiteit en op onze klant door sneller en gerichter via post te communiceren. PowerKraut is hierbij een betrokken partner met veel kennis, wat essentieel is voor succesvolle marketing automation binnen Van Mossel.”

Zelf ook aan de slag met het automatiseren van je direct mail?  Voor meer informatie neem contact op met melissa@powerkraut.nl.

Meer lezen over direct mail

PowerKraut introduceert geautomatiseerde direct mail in samenwerking met Print.one: Van Mossel Automotive Group voert succesvolle pilot uit | Automotive Online

PowerKraut introduceert geautomatiseerde direct mail in samenwerking met Print.one: Van Mossel Automotive Group voert succesvolle pilot uit

Brand story • Data driven marketingspecialist PowerKraut heeft onlangs een nieuwe samenwerking aangekondigd. Door de handen ineen te slaan met Print.one kunnen de klanten van PowerKraut nu gebruik maken van geautomatiseerde direct mail. Deze slimme en efficiënte functionaliteit stelt bedrijven in staat om persoonlijke postkaarten te versturen via hun eigen marketing automation-systeem, wat leidt tot een meer effectieve en persoonlijke benadering van klanten.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen

Met de introductie van geautomatiseerde direct mail kunnen berichten worden gepersonaliseerd op basis van klantgedrag en gegevens uit het CRM-systeem. Deze technologie maakt het mogelijk om boodschappen nauwkeurig af te stemmen op de individuele voorkeuren en behoeften van klanten, wat resulteert in een hogere betrokkenheid en loyaliteit. Hoewel communicatie per post niet nieuw is, biedt deze technologie een volledig geautomatiseerde en sterk gepersonaliseerde benadering. De integratie met Print.one stelt bedrijven in staat om postkaarten automatisch te versturen zonder handmatige tussenkomst, wat het proces efficiënter maakt en bedrijven in staat stelt om op het juiste moment de juiste boodschap te verzenden.

Effectieve communicatie, ook zonder e-mailadres

Een belangrijk voordeel van deze tool is dat bedrijven ook klanten zonder e-mailadres kunnen bereiken. Heb je wel een adres, maar geen e-mail? Geen probleem, stuur een gepersonaliseerde postkaart. Deze aanpak zorgt ervoor dat zelfs klanten zonder e-mailadres of telefoonnummer kunnen worden benaderd, wat een tastbare herinnering aan het merk biedt. De integratie van geautomatiseerde direct mail in bestaande marketingworkflows voegt bovendien een extra dimensie toe aan marketingstrategieën. Door naast digitale kanalen zoals e-mail en social media ook fysieke post te gebruiken, ontstaat een veelzijdigere en relevantere communicatie die bijdraagt aan een complete klantbeleving.

Van Mossel Automotive Group: een succesvolle pilot

Van Mossel Automotive Group is de eerste klant van PowerKraut die de voordelen van deze nieuwe functie heeft ervaren. Het bedrijf heeft een succesvolle pilot uitgevoerd. Eric van Summeren, Marketing Manager bij Van Mossel Automotive Group: “Het automatiseren van print binnen onze HubSpot-flows bespaart ons tijd en zorgt voor extra flexibiliteit. We kunnen communicatiemomenten beter afstemmen op de actualiteit en op onze klant door sneller en gerichter via post te communiceren. PowerKraut is hierbij een betrokken partner met veel kennis, wat essentieel is voor succesvolle marketing automation binnen Van Mossel.”

Zelf ook aan de slag met het automatiseren van je direct mail?  Voor meer informatie neem contact op met melissa@powerkraut.nl.

Meer lezen over direct mail