Magna aast op Saab

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hans D.

    Wat ,GM heeft nog inspraak . Ze hebben genoeg de kans gekregen om Saab te redden door te verkopen .
    1 – hebben 20 jaar tijd gehad om Saab winstgevend te maken en dit hebben ze bewezen , dus rapport 0 op 10
    2 als je in faling gaat moet je eerst alle middelen gebruiken om faling tegen te gaan , en GM heeft ALTIJD tegengewerkt met als gekende redenen .
    Dus zijn zei verantwoordelijk voor de faling en ook voor de schulden . GM heeft 100 miljoen opzij gezet voor mogelijke claims dus……
    Laat Saab nu maar overgenomen worden door echte Saab kenners Viktor Muller mag ook blijven

    VEEL SUCCES
    ik wacht om mijn volgende SAAB te bestellen

  • PEGRO

    Hans, Ik ook. Wacht vol ongeduld op een doorstart van Saab met de Canadezen, en ik begrijp de recente houding van GM wel. Wij ih Westen moeten ophouden om alles ad Chinezen te verkopen om dan de rest van ons leven te rentenieren; we moeten ih Westen werken verdorie.

Magna aast op Saab | Automotive Online

Magna aast op Saab

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hans D.

    Wat ,GM heeft nog inspraak . Ze hebben genoeg de kans gekregen om Saab te redden door te verkopen .
    1 – hebben 20 jaar tijd gehad om Saab winstgevend te maken en dit hebben ze bewezen , dus rapport 0 op 10
    2 als je in faling gaat moet je eerst alle middelen gebruiken om faling tegen te gaan , en GM heeft ALTIJD tegengewerkt met als gekende redenen .
    Dus zijn zei verantwoordelijk voor de faling en ook voor de schulden . GM heeft 100 miljoen opzij gezet voor mogelijke claims dus……
    Laat Saab nu maar overgenomen worden door echte Saab kenners Viktor Muller mag ook blijven

    VEEL SUCCES
    ik wacht om mijn volgende SAAB te bestellen

  • PEGRO

    Hans, Ik ook. Wacht vol ongeduld op een doorstart van Saab met de Canadezen, en ik begrijp de recente houding van GM wel. Wij ih Westen moeten ophouden om alles ad Chinezen te verkopen om dan de rest van ons leven te rentenieren; we moeten ih Westen werken verdorie.