GM Europe kan nieuwe opstand vakbonden verwachten

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • D.J.Oude Elferink

    In hoeverre wordt Europa door GM USA in staat gesteld winstgevend te worden. Hoe vaak gebeurt het niet dat de afdrachten voor fees evt. onderdelen, rentekosten etc.,aan het moederbedrijf exorbitant hoog zijn zodat het onmogelijk wordt een goed rendement te halen.

  • Ronny

    Vriendjespolitiek eist zijn tol.Antwerpen was winstgevend en één (of meerdere) fabriek in duitsland (bochum zo oud als de straat)was ferm verlieslatend.Ellemereport was ook verlieslatend.Als Opel Antwerpen open was gebleven moest er waarschijnlijk maar één fabriek sluiten.Bij mij rijten de wonden als ex-werknemer niet open.Sterker nog ,ik had dat verwacht.Een kip met de gouden eieren slachten en dan met een paar eenden verder gaan ,die een duitse premier en een engelse topman (die vriend was met de engelse premier).Wir leben werklosen.In de plaats van Wir leben auto’s.

GM Europe kan nieuwe opstand vakbonden verwachten | Automotive Online

GM Europe kan nieuwe opstand vakbonden verwachten

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • D.J.Oude Elferink

    In hoeverre wordt Europa door GM USA in staat gesteld winstgevend te worden. Hoe vaak gebeurt het niet dat de afdrachten voor fees evt. onderdelen, rentekosten etc.,aan het moederbedrijf exorbitant hoog zijn zodat het onmogelijk wordt een goed rendement te halen.

  • Ronny

    Vriendjespolitiek eist zijn tol.Antwerpen was winstgevend en één (of meerdere) fabriek in duitsland (bochum zo oud als de straat)was ferm verlieslatend.Ellemereport was ook verlieslatend.Als Opel Antwerpen open was gebleven moest er waarschijnlijk maar één fabriek sluiten.Bij mij rijten de wonden als ex-werknemer niet open.Sterker nog ,ik had dat verwacht.Een kip met de gouden eieren slachten en dan met een paar eenden verder gaan ,die een duitse premier en een engelse topman (die vriend was met de engelse premier).Wir leben werklosen.In de plaats van Wir leben auto’s.