Automotive Marketing Event gaat digitaal

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:

Het jaarlijkse Automotive Marketing Event wordt dit jaar omgedoopt tot de Automotive Online Marketing Show: een digitaal evenement met workshops, presentaties en interviews. Het evenement vindt plaats op 5 november, vanaf 14.00 uur. De show is het hoogtepunt in de Automotive Marketing Week, die van 2 tot en met 6 november plaatsvindt.Voor meer informatie en om je in te schrijven, klik hier.

Corendon

De Marketing Show bestaat uit diverse online workshops en inspiratiesessies. De dag wordt afgesloten met een Talkshow onder leiding van Automotive-hoofdredacteur Luberto van Buiten, met als ‘sidekick’ redacteur Ivonne Vermeulen die de interactie met de kijkers verzorgt. De gasten aan tafel zijn onder andere Corné Hoogendoorn (marketingdirecteur Corendon) en Erwin Wijman (merken- en marketingdeskundige).Kijk hier een eerdere Automotive Online Talkshow terug, met onder andere Bram Schot.

Tijdens de talkshow nemen we de belangrijkste trends en ontwikkelingen op marketinggebied door. Welke reclames werken wel en welke niet en hoe komt dat? Hoe zorgt een reisbureau ervoor dat het in crisistijd toch nog klanten aan zich bindt? En hoe komt de markt van occasionportals er uit te zien? Deze en meer vragen leggen we aan de experts voor. Vanuit huis is er natuurlijk de mogelijkheid om via de chatfunctie opmerkingen te plaatsen en vragen te stellen.

Workshops

Daarnaast zijn er op 5 november workshops door Rico van der Vies (AMV), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (marketingexpert). Tijdens deze workshops wordt ingegaan op hoe je het meest effectief je auto-aanbod en je bedrijf op internet kunt promoten, hoe je video’s kunt inzetten en hoe je de optimale prijsstrategie bepaalt. Kortom: hands-on onderwerpen waarmee je al de volgende dag je marketingprestaties kunt verbeteren.

Automotive Online Talkshows

Sinds de coronacrisis is Automotive actief met diverse online talkshows. Eerder dit jaar waren er de talkshow voor de schadebranche en de Nationale Automotive Online Talkshow; later dit jaar volgt onder andere nog de Automotive Online Leasing Talkshow.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Automotive Marketing Event gaat digitaal | Automotive Online

Automotive Marketing Event gaat digitaal

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:

Het jaarlijkse Automotive Marketing Event wordt dit jaar omgedoopt tot de Automotive Online Marketing Show: een digitaal evenement met workshops, presentaties en interviews. Het evenement vindt plaats op 5 november, vanaf 14.00 uur. De show is het hoogtepunt in de Automotive Marketing Week, die van 2 tot en met 6 november plaatsvindt.Voor meer informatie en om je in te schrijven, klik hier.

Corendon

De Marketing Show bestaat uit diverse online workshops en inspiratiesessies. De dag wordt afgesloten met een Talkshow onder leiding van Automotive-hoofdredacteur Luberto van Buiten, met als ‘sidekick’ redacteur Ivonne Vermeulen die de interactie met de kijkers verzorgt. De gasten aan tafel zijn onder andere Corné Hoogendoorn (marketingdirecteur Corendon) en Erwin Wijman (merken- en marketingdeskundige).Kijk hier een eerdere Automotive Online Talkshow terug, met onder andere Bram Schot.

Tijdens de talkshow nemen we de belangrijkste trends en ontwikkelingen op marketinggebied door. Welke reclames werken wel en welke niet en hoe komt dat? Hoe zorgt een reisbureau ervoor dat het in crisistijd toch nog klanten aan zich bindt? En hoe komt de markt van occasionportals er uit te zien? Deze en meer vragen leggen we aan de experts voor. Vanuit huis is er natuurlijk de mogelijkheid om via de chatfunctie opmerkingen te plaatsen en vragen te stellen.

Workshops

Daarnaast zijn er op 5 november workshops door Rico van der Vies (AMV), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (marketingexpert). Tijdens deze workshops wordt ingegaan op hoe je het meest effectief je auto-aanbod en je bedrijf op internet kunt promoten, hoe je video’s kunt inzetten en hoe je de optimale prijsstrategie bepaalt. Kortom: hands-on onderwerpen waarmee je al de volgende dag je marketingprestaties kunt verbeteren.

Automotive Online Talkshows

Sinds de coronacrisis is Automotive actief met diverse online talkshows. Eerder dit jaar waren er de talkshow voor de schadebranche en de Nationale Automotive Online Talkshow; later dit jaar volgt onder andere nog de Automotive Online Leasing Talkshow.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.