Importeur Jaguar Land Rover herschikt salesdirectie

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de importeur is Philippe Robbrecht benoemd tot directeur sales operations Benelux voor zowel Jaguar als Land Rover. Hij was brand manager bij Land Rover in Engeland.

Robbrecht wordt ondersteund door salesmanager Nederland Victor Kammeraat.

Guido Pot wordt verantwoordelijk voor corporate sales en rapporteert in die hoedanigheid aan Robbrecht. Pot is verantwoordelijk voor fleetsales, een markt waar volgens de importeur veel groei te behalen is. Pot moet ervoor zorgen dat er meer Jaguars en Land Rovers aan diplomaten, fleetowners en leasemaatschappijen worden verkocht.

Verder wordt de afdeling business improvement gecreëerd, met Eric Deckers aan het hoofd. Deze afdeling gaat het programma Jaguar Way uitrollen, een strategie gericht op merkbeleving waardoor Jaguar en Land Rover zich van concurrenten moeten gaan onderscheiden. Deckers was dealer development manager bij Jaguar Land Rover in België. 

Ook Albert-Jan Boll gaat in de nieuwe structuur aan Robbrecht rapporteren. Zijn functie als hoofd network development blijft ongewijzigd.

Brand director
Tot slot is Jan Vroemans benoemd tot brand director en manager marketing en pr bij Jaguar Land Rover Benelux. Er wordt nog gezocht naar een brand manager Jaguar om Vroemans te ondersteunen. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Importeur Jaguar Land Rover herschikt salesdirectie | Automotive Online

Importeur Jaguar Land Rover herschikt salesdirectie

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de importeur is Philippe Robbrecht benoemd tot directeur sales operations Benelux voor zowel Jaguar als Land Rover. Hij was brand manager bij Land Rover in Engeland.

Robbrecht wordt ondersteund door salesmanager Nederland Victor Kammeraat.

Guido Pot wordt verantwoordelijk voor corporate sales en rapporteert in die hoedanigheid aan Robbrecht. Pot is verantwoordelijk voor fleetsales, een markt waar volgens de importeur veel groei te behalen is. Pot moet ervoor zorgen dat er meer Jaguars en Land Rovers aan diplomaten, fleetowners en leasemaatschappijen worden verkocht.

Verder wordt de afdeling business improvement gecreëerd, met Eric Deckers aan het hoofd. Deze afdeling gaat het programma Jaguar Way uitrollen, een strategie gericht op merkbeleving waardoor Jaguar en Land Rover zich van concurrenten moeten gaan onderscheiden. Deckers was dealer development manager bij Jaguar Land Rover in België. 

Ook Albert-Jan Boll gaat in de nieuwe structuur aan Robbrecht rapporteren. Zijn functie als hoofd network development blijft ongewijzigd.

Brand director
Tot slot is Jan Vroemans benoemd tot brand director en manager marketing en pr bij Jaguar Land Rover Benelux. Er wordt nog gezocht naar een brand manager Jaguar om Vroemans te ondersteunen. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.