Restwaardejournaal: Spannende tijd door Dual Pricing en WLTP

Redactie Redactie
• Laatste update:
Gerard ten Buuren (links), Emiel de Bekker (midden) en Bart Kuijpers.

Autobedrijven hadden weinig mogelijkheden om auto’s op de verschillende occasionportalen anders te adverteren. Maar onder druk van grote marktveranderingen gebeurt dat nu toch. En dat houdt de gemoederen bezig, want uiteindelijk lijkt de rekening bij het autobedrijf terecht te komen.

Verder ziet de Nederlandse groothandel volop kansen in Europa. De mate van professionalisering is hoger dan in andere landen en dus rollen de bedrijven steeds meer internationale initiatieven uit. Ook Axero – dat tot de zomer Beernink & De Bekker heette – ziet deze kansen. Kom op 27 november naar Automotive IMPEX Day.

De volgende onderwerpen worden besproken:

Dual Pricing
01.26: Viabovag.nl breekt markt occasionportalen open
03.00: Occasiondienstverleners proberen hun businessmodel aan te passen, maar dat roept vragen op
04.10: Wie gaat er betalen voor de veranderingen? 

Toekomst groothandel
05.50: Beernink en de Bekker gaat inmiddels door het leven als Axero. Waarom? 
07:50: De groothandel staat onder druk. Leasemaatschappijen proberen de groothandel over te slaan. Hoe sterk staan de groothandelaren nog?
08.20: De groothandel heeft internationale ambities. Kunnen ze potten breken in Europa? 
10.10: Hoe probeert Axero zijn Europese ambities waar te maken? 
12.16: Het niet aanpassen van de bpm-tabel als gevolg van de hogere WLTP-emissiewaarden, biedt kansen voor de groothandel

Bekijk hieronder de aflevering.

 

 

Het Restwaardejournaal wordt mogelijk gemaakt door:

restwaardejournaal sponsorlogos

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Restwaardejournaal: Spannende tijd door Dual Pricing en WLTP | Automotive Online

Restwaardejournaal: Spannende tijd door Dual Pricing en WLTP

Redactie Redactie
• Laatste update:
Gerard ten Buuren (links), Emiel de Bekker (midden) en Bart Kuijpers.

Autobedrijven hadden weinig mogelijkheden om auto’s op de verschillende occasionportalen anders te adverteren. Maar onder druk van grote marktveranderingen gebeurt dat nu toch. En dat houdt de gemoederen bezig, want uiteindelijk lijkt de rekening bij het autobedrijf terecht te komen.

Verder ziet de Nederlandse groothandel volop kansen in Europa. De mate van professionalisering is hoger dan in andere landen en dus rollen de bedrijven steeds meer internationale initiatieven uit. Ook Axero – dat tot de zomer Beernink & De Bekker heette – ziet deze kansen. Kom op 27 november naar Automotive IMPEX Day.

De volgende onderwerpen worden besproken:

Dual Pricing
01.26: Viabovag.nl breekt markt occasionportalen open
03.00: Occasiondienstverleners proberen hun businessmodel aan te passen, maar dat roept vragen op
04.10: Wie gaat er betalen voor de veranderingen? 

Toekomst groothandel
05.50: Beernink en de Bekker gaat inmiddels door het leven als Axero. Waarom? 
07:50: De groothandel staat onder druk. Leasemaatschappijen proberen de groothandel over te slaan. Hoe sterk staan de groothandelaren nog?
08.20: De groothandel heeft internationale ambities. Kunnen ze potten breken in Europa? 
10.10: Hoe probeert Axero zijn Europese ambities waar te maken? 
12.16: Het niet aanpassen van de bpm-tabel als gevolg van de hogere WLTP-emissiewaarden, biedt kansen voor de groothandel

Bekijk hieronder de aflevering.

 

 

Het Restwaardejournaal wordt mogelijk gemaakt door:

restwaardejournaal sponsorlogos

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.