Witwassen, blockchain en online retail centraal op eerste Automotive Remarketing Network

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Vakblad Automotive lanceert op 3 december een nieuw evenement: Automotive Remarketing Network. Dit evenement is de opvolger van Impex Day, het jaarlijkse seminar over import en export. Er is voor verbreding gekozen omdat de occasionmarkt zich steeds meer internationaal ontwikkelt. Import en export zijn geen niches meer maar een logisch onderdeel van een goede occasionstrategie. Daarnaast werd bij de bezoekers van Impex Day de roep steeds luider om ook geïnformeerd te worden over precaire zaken als het voorkomen van fraude en witwassen, en over algemenere trends zoals online retail. 

Op de allereerste editie van het Remarketing Network, dat plaatsvindt in het stadion van ADO Den Haag, worden deze onderwerpen dan ook volop belicht. Ook wordt ingezoomd op het uitbannen van witwaspraktijken, de blockchain als oplossing voor het logistieke remarketingproces en geeft business developer John Lin van Bol.com een kijkje in de keuken van deze online retailgigant.

Meer informatie vindt u hier.

Bekijk hieronder de sfeerimpressie van Impex Day van vorig jaar:

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Witwassen, blockchain en online retail centraal op eerste Automotive Remarketing Network | Automotive Online

Witwassen, blockchain en online retail centraal op eerste Automotive Remarketing Network

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Vakblad Automotive lanceert op 3 december een nieuw evenement: Automotive Remarketing Network. Dit evenement is de opvolger van Impex Day, het jaarlijkse seminar over import en export. Er is voor verbreding gekozen omdat de occasionmarkt zich steeds meer internationaal ontwikkelt. Import en export zijn geen niches meer maar een logisch onderdeel van een goede occasionstrategie. Daarnaast werd bij de bezoekers van Impex Day de roep steeds luider om ook geïnformeerd te worden over precaire zaken als het voorkomen van fraude en witwassen, en over algemenere trends zoals online retail. 

Op de allereerste editie van het Remarketing Network, dat plaatsvindt in het stadion van ADO Den Haag, worden deze onderwerpen dan ook volop belicht. Ook wordt ingezoomd op het uitbannen van witwaspraktijken, de blockchain als oplossing voor het logistieke remarketingproces en geeft business developer John Lin van Bol.com een kijkje in de keuken van deze online retailgigant.

Meer informatie vindt u hier.

Bekijk hieronder de sfeerimpressie van Impex Day van vorig jaar:

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.