Ben jij onze nieuwe Online Contentmanager?

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De blockchain krijgt een nadrukkelijke rol in de toekomstige klantrelatie. (Foto: Shutterstock)

Wij maken onder andere de platforms Automotive en Fleet&Mobility, twee toonaangevende titels in de auto- en mobiliteitsbranche. We schrijven niet over auto’s (nee, echt niet), maar over en voor de ondernemers en managers in de mobiliteitsbranche. Die houden we op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit, politiek, autoverkoop, de internationale markt, management en ondernemerschap. Het is dan ook belangrijk dat je het verschil weet tussen bruto en nettoresultaat, een procent en een procentpunt en dat je  cijfers en onderzoeksresultaten kunt interpreteren en duiden.

Weten hoe de mobiliteitsbranche in elkaar steekt is niet noodzakelijk. Daar hebben wij al heel veel kennis van. Weten hoe je nieuwe media op de juiste manier inzet is daarentegen essentieel. Evenals een kritische houding, en je moet nieuws en nepnieuws van elkaar kunnen onderscheiden

Wat ontvang je van ons?

  • Een toffe baan, met veel ruimte voor creativiteit en eigen inbreng;
  • Een eigenzinnig en gemotiveerd team om je heen;
  • Een mooi merk om voor te werken;
  • Ruimte voor persoonlijke groei. We zijn een klein bedrijf, met grote ambities. Dat betekent veel ruimte om mee te werken aan bijvoorbeeld events en marketing;
  • Een prima salaris, een smartphone en flexibele werktijden (en dito houding);

 

\Wat vragen wij ervoor terug?

  • HBO- of academisch denkniveau;
  • Heel veel kennis van nieuwe media, socials en videocontent;
  • Liefde voor je vak, enthousiasme, ambitie en gretigheid;
  • Een goede basiskennis van open source CMS en SEO;
  • Cijfermatig inzicht;
  • En het is een pré als je, naast perfect Nederlands, ook nog een lekker vlot woordje Engels spreekt en schrijft

Wie we zijn:

Mobility Media BV is een B2B mediabedrijf in Amsterdam. Met een team van 16 enthousiaste medewerkers maken wij toonaangevende websites en magazines voor onder meer de Nederlandse mobiliteitsbranche. Ook organiseren we evenementen en exploiteren we de belangrijkste vacaturebank van de autobranche.

Nieuwsgierig?
Solliciteer dan via werkenbij@mobilitymedia.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Luberto van Buiten, hoofdredacteur: 06 51 21 87 22.

 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Ben jij onze nieuwe Online Contentmanager? | Automotive Online

Ben jij onze nieuwe Online Contentmanager?

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De blockchain krijgt een nadrukkelijke rol in de toekomstige klantrelatie. (Foto: Shutterstock)

Wij maken onder andere de platforms Automotive en Fleet&Mobility, twee toonaangevende titels in de auto- en mobiliteitsbranche. We schrijven niet over auto’s (nee, echt niet), maar over en voor de ondernemers en managers in de mobiliteitsbranche. Die houden we op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit, politiek, autoverkoop, de internationale markt, management en ondernemerschap. Het is dan ook belangrijk dat je het verschil weet tussen bruto en nettoresultaat, een procent en een procentpunt en dat je  cijfers en onderzoeksresultaten kunt interpreteren en duiden.

Weten hoe de mobiliteitsbranche in elkaar steekt is niet noodzakelijk. Daar hebben wij al heel veel kennis van. Weten hoe je nieuwe media op de juiste manier inzet is daarentegen essentieel. Evenals een kritische houding, en je moet nieuws en nepnieuws van elkaar kunnen onderscheiden

Wat ontvang je van ons?

  • Een toffe baan, met veel ruimte voor creativiteit en eigen inbreng;
  • Een eigenzinnig en gemotiveerd team om je heen;
  • Een mooi merk om voor te werken;
  • Ruimte voor persoonlijke groei. We zijn een klein bedrijf, met grote ambities. Dat betekent veel ruimte om mee te werken aan bijvoorbeeld events en marketing;
  • Een prima salaris, een smartphone en flexibele werktijden (en dito houding);

 

\Wat vragen wij ervoor terug?

  • HBO- of academisch denkniveau;
  • Heel veel kennis van nieuwe media, socials en videocontent;
  • Liefde voor je vak, enthousiasme, ambitie en gretigheid;
  • Een goede basiskennis van open source CMS en SEO;
  • Cijfermatig inzicht;
  • En het is een pré als je, naast perfect Nederlands, ook nog een lekker vlot woordje Engels spreekt en schrijft

Wie we zijn:

Mobility Media BV is een B2B mediabedrijf in Amsterdam. Met een team van 16 enthousiaste medewerkers maken wij toonaangevende websites en magazines voor onder meer de Nederlandse mobiliteitsbranche. Ook organiseren we evenementen en exploiteren we de belangrijkste vacaturebank van de autobranche.

Nieuwsgierig?
Solliciteer dan via werkenbij@mobilitymedia.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Luberto van Buiten, hoofdredacteur: 06 51 21 87 22.

 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.