Nissan stelt Arie van Vliet aan voor klantenservice en dealerdevelopment

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
Arie van Vliet. (Foto: Nissan)

Arie van Vliet is door Nissan Benelux aangesteld als directeur voor Customer Quality (klantenservice) en Dealer Network Development voor de Nederlandse en Belgische. Van Vliet begint op 1 april. Dat meldt de importeur vandaag. 

Van Vliet is nu werkzaam als manager dealerdevelopment bij Nissan Nederland. Hij gaat onder meer het dealernetwerk begeleiden bij de uitrol van de nieuwe Nissan corporate identity. Van Vliet: “De automarkt verandert snel en ingrijpend. Een heel duidelijk voorbeeld is de opmars van elektrische auto’s. Deze ontwikkelingen vertalen we naar onze dealerorganisatie zodat we als merkorganisatie aansluiten bij de ontwikkelingen van de markt.” 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Nissan stelt Arie van Vliet aan voor klantenservice en dealerdevelopment | Automotive Online

Nissan stelt Arie van Vliet aan voor klantenservice en dealerdevelopment

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
Arie van Vliet. (Foto: Nissan)

Arie van Vliet is door Nissan Benelux aangesteld als directeur voor Customer Quality (klantenservice) en Dealer Network Development voor de Nederlandse en Belgische. Van Vliet begint op 1 april. Dat meldt de importeur vandaag. 

Van Vliet is nu werkzaam als manager dealerdevelopment bij Nissan Nederland. Hij gaat onder meer het dealernetwerk begeleiden bij de uitrol van de nieuwe Nissan corporate identity. Van Vliet: “De automarkt verandert snel en ingrijpend. Een heel duidelijk voorbeeld is de opmars van elektrische auto’s. Deze ontwikkelingen vertalen we naar onze dealerorganisatie zodat we als merkorganisatie aansluiten bij de ontwikkelingen van de markt.” 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.