AAS Schadeherstel gaat WA-markt op

Redactie Redactie
• Laatste update:

“We hebben een light-versie van het Audatex-systeem ontwikkeld, waarmee de meest voorkomende handelingen voor het herstellen van simpele schades zijn gestandaardiseerd”, verteld Nicole Spenkelink, algemeen directeur AAS. Middels dit systeem kunnen de Dagherstellers snel een offerte maken voor vrijwel elke cosmetische schade aan een auto, zowel voor ex- als interieur.  

Het is een laagdrempelig systeem, omdat consumenten via social media en een speciale app contact kunnen leggen. “Wij hebben hoge ambities. Dagherstel moet zichzelf als merknaam waarmaken. Wij richten ons op een marktaandeel van tien procent van de cosmetische schades in de WA-markt. Hierbij gaan wij uit van zo’n 120 duizend schades die er jaarlijks in totaal op dit gebied door de particulier worden aangeboden, zoals uit onderzoek blijkt”, zegt Spenkelink tot slot.

Ook verschillende andere schadeherstellers, waaronder ABS, introduceerden aparte concepten voor cosmetische schades.

Wilt u elke dag het laatste automotive nieuws als eerste in uw inbox? Vul dan onderstaand formulier in.

{loadposition newsletter}

 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

AAS Schadeherstel gaat WA-markt op | Automotive Online

AAS Schadeherstel gaat WA-markt op

Redactie Redactie
• Laatste update:

“We hebben een light-versie van het Audatex-systeem ontwikkeld, waarmee de meest voorkomende handelingen voor het herstellen van simpele schades zijn gestandaardiseerd”, verteld Nicole Spenkelink, algemeen directeur AAS. Middels dit systeem kunnen de Dagherstellers snel een offerte maken voor vrijwel elke cosmetische schade aan een auto, zowel voor ex- als interieur.  

Het is een laagdrempelig systeem, omdat consumenten via social media en een speciale app contact kunnen leggen. “Wij hebben hoge ambities. Dagherstel moet zichzelf als merknaam waarmaken. Wij richten ons op een marktaandeel van tien procent van de cosmetische schades in de WA-markt. Hierbij gaan wij uit van zo’n 120 duizend schades die er jaarlijks in totaal op dit gebied door de particulier worden aangeboden, zoals uit onderzoek blijkt”, zegt Spenkelink tot slot.

Ook verschillende andere schadeherstellers, waaronder ABS, introduceerden aparte concepten voor cosmetische schades.

Wilt u elke dag het laatste automotive nieuws als eerste in uw inbox? Vul dan onderstaand formulier in.

{loadposition newsletter}

 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.