Ford-dealer Poll voegt op twee locaties Profile-formule toe

Jeroen Vos Jeroen Vos
Autobedrijf Poll heeft de vestiging in Hilversum verbouwd tot een Profile-locatie. (Foto: Profile)

Autobedrijf Poll heeft zijn vestigingen in Hilversum en Naarden verbouwd tot Profile-locatie. Dat meldt Profile in een persbericht.  “Wij zijn al 5 jaar actief met de formule van Profile in Huizen. Dankzij de uitbreiding kunnen onze relaties nu terecht bij 3 Profile-vestigingen, wat onze positie in de regio versterkt”, zegt dga Koos Poll.

Met de verbouwing van de vestiging Hilversum is tevens de bereikbaarheid aangepakt. “De locatie ligt tussen twee wegen in, dus zowel Profile als Ford-rijders hebben een eigen ingang gekregen met bijbehorende herkenning”, zegt Poll. “Er is een flinke verbouwing van drie maanden aan vooraf gegaan, waarbij een deel van de showroom bij de werkplaats is gekomen. Alles is nu omgebouwd en klaar voor gebruik. De vestiging in Hilversum is ruim 1,5 keer groter geworden en alles is van glas, dus een stuk lichter.”

De bestaande werkplaatsvestiging in Naarden hoefde minimaal aangepast te worden. “Met minimale aanpassingen is van Naarden ook een Profile-vestiging gemaakt. Dat was mogelijk, omdat het al een Ford-service werkplaats is. Er is extra bandenapparatuur bijgekomen, maar verder voldeed de werkplaats aan de eisen die Profile stelt. We hebben de mooiste combinatie: naast de dealervestigingen ook de voordelen van de Profile-formule met complete dekking.” 

Paul van den Acker, directeur marketing Profile, is blij met de schaalvergroting in ‘t Gooi. De franchiseformule, die op korte termijn afscheid neemt van ceo Matthijs Verhaar, telt in totaal 224 vestigingen in Nederland en België en bestaat uit zelfstandige ondernemers. 

Geplaatst in rubriek:
Jeroen Vos
Jeroen Vos

Jeroen Vos (’82) is redacteur bij Automotive. In 2006 afgestudeerd aan de School voor Journalistiek in Utrecht en liefhebber van goed voetbal, films en muziek uit de jaren ’80.

Ford-dealer Poll voegt op twee locaties Profile-formule toe | Automotive Online

Ford-dealer Poll voegt op twee locaties Profile-formule toe

Jeroen Vos Jeroen Vos
Autobedrijf Poll heeft de vestiging in Hilversum verbouwd tot een Profile-locatie. (Foto: Profile)

Autobedrijf Poll heeft zijn vestigingen in Hilversum en Naarden verbouwd tot Profile-locatie. Dat meldt Profile in een persbericht.  “Wij zijn al 5 jaar actief met de formule van Profile in Huizen. Dankzij de uitbreiding kunnen onze relaties nu terecht bij 3 Profile-vestigingen, wat onze positie in de regio versterkt”, zegt dga Koos Poll.

Met de verbouwing van de vestiging Hilversum is tevens de bereikbaarheid aangepakt. “De locatie ligt tussen twee wegen in, dus zowel Profile als Ford-rijders hebben een eigen ingang gekregen met bijbehorende herkenning”, zegt Poll. “Er is een flinke verbouwing van drie maanden aan vooraf gegaan, waarbij een deel van de showroom bij de werkplaats is gekomen. Alles is nu omgebouwd en klaar voor gebruik. De vestiging in Hilversum is ruim 1,5 keer groter geworden en alles is van glas, dus een stuk lichter.”

De bestaande werkplaatsvestiging in Naarden hoefde minimaal aangepast te worden. “Met minimale aanpassingen is van Naarden ook een Profile-vestiging gemaakt. Dat was mogelijk, omdat het al een Ford-service werkplaats is. Er is extra bandenapparatuur bijgekomen, maar verder voldeed de werkplaats aan de eisen die Profile stelt. We hebben de mooiste combinatie: naast de dealervestigingen ook de voordelen van de Profile-formule met complete dekking.” 

Paul van den Acker, directeur marketing Profile, is blij met de schaalvergroting in ‘t Gooi. De franchiseformule, die op korte termijn afscheid neemt van ceo Matthijs Verhaar, telt in totaal 224 vestigingen in Nederland en België en bestaat uit zelfstandige ondernemers. 

Geplaatst in rubriek:
Jeroen Vos
Jeroen Vos

Jeroen Vos (’82) is redacteur bij Automotive. In 2006 afgestudeerd aan de School voor Journalistiek in Utrecht en liefhebber van goed voetbal, films en muziek uit de jaren ’80.