Markeur: 3,5 miljoen euro winst

Redactie Redactie
• Laatste update:

Alle divisies dragen bij aan het positieve resultaat, zegt ceo John Kruijssen. “De divisies MultiLease, MultiRent en Het Motorhuis presteren significant beter.” Markeur noemt echter geen cijfers per divisie. “Ik kan wel zeggen dat voor wat betreft de verkoop, de omzetderving vanwege het sluiten van de vestigingen vorig jaar, door de overgebleven vestigingen meer dan goed is gemaakt.” Vorig jaar werd er bij Motorhuis fors gereorganiseerd.

Schade
Bij schadedivisie Autoschadehuis is de omzet gestabiliseerd. “Het Autoschadehuis heeft last van de ontwikkelingen in de markt”, aldus Kruijssen. “Het bedrijf draagt positief bij aan het resultaat, maar het is een zware markt. Door overcapaciteit en door de tarievenoorlog waarin alle partijen worden meegetrokken.”

Op overnamepad
Markeur heeft een strategische groeivisie tot en met 2015 ontwikkeld, waarin een substantiële groei van de omzet een van de doelstellingen is, onder meer door overnames. Het bedrijf is inmiddels gestart met het selecteren van ondernemingen die passen in de acquisitiestrategie. Hierover kan het bedrijf verder nog niks zeggen.

Markeur: 3,5 miljoen euro winst | Automotive Online

Markeur: 3,5 miljoen euro winst

Redactie Redactie
• Laatste update:

Alle divisies dragen bij aan het positieve resultaat, zegt ceo John Kruijssen. “De divisies MultiLease, MultiRent en Het Motorhuis presteren significant beter.” Markeur noemt echter geen cijfers per divisie. “Ik kan wel zeggen dat voor wat betreft de verkoop, de omzetderving vanwege het sluiten van de vestigingen vorig jaar, door de overgebleven vestigingen meer dan goed is gemaakt.” Vorig jaar werd er bij Motorhuis fors gereorganiseerd.

Schade
Bij schadedivisie Autoschadehuis is de omzet gestabiliseerd. “Het Autoschadehuis heeft last van de ontwikkelingen in de markt”, aldus Kruijssen. “Het bedrijf draagt positief bij aan het resultaat, maar het is een zware markt. Door overcapaciteit en door de tarievenoorlog waarin alle partijen worden meegetrokken.”

Op overnamepad
Markeur heeft een strategische groeivisie tot en met 2015 ontwikkeld, waarin een substantiële groei van de omzet een van de doelstellingen is, onder meer door overnames. Het bedrijf is inmiddels gestart met het selecteren van ondernemingen die passen in de acquisitiestrategie. Hierover kan het bedrijf verder nog niks zeggen.