ING Lease Nederland: Nieuwe terugval occasions dreigt

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • a.p.

    Ophouden met negeatief nieuws te verspreiden, 3 weken zeuren over wel of niet Mauro een status toekennen en Griekenland en het Berlusconiland heeft de hele economie in de greep.

    Hou op met zeuren en ga regeren en doe wat je moet doen, dat doen wij ook.

    Nogmaal, STOPPEN met negatief nieuws, dat is géén nieuws meer dat weten we al sinds 2008.

    HUP HOLLAND HUP AAN “T WERK.

  • a.p.

    Ik wil ook nog even mijn mening kwijt over de o.a. ouwe mercedes stinkdiesels die we maar géén belasting laten betalen, maar dit zijn nou juist de auto’s die het z.g. GAT in de Ozonlaag nog groter maken, laat deze auto’s MEER betalen voor het gebruik van de wegen en infrastructuur i.p.v géén belasting.

  • Pascal

    @ a.p. het gat in de ozonlaag is voornamelijk veroorzaakt door CFK’s. Dit wordt niet uitgestoten door auto’s.

    Een (stink)diesel stoot daarnaast minder CO2 uit dan een benzineauto.

    Het nadeel van een diesel, voor het milieu, is dat deze NOX uitstoot. Dit heeft geen invloed op het broeikaseffect, of de ozonlaag.

  • Ruth

    ls particulier koop ik geen nieuwe auto meer daar je voor je auto na 2 a 3 jaar nog maar 1/3 terug krijgt van de nieuwwaarde absurde afschrijvingen. Leasemij´s en particulieren worden geflest door ordinaire opkopers.

ING Lease Nederland: Nieuwe terugval occasions dreigt | Automotive Online

ING Lease Nederland: Nieuwe terugval occasions dreigt

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • a.p.

    Ophouden met negeatief nieuws te verspreiden, 3 weken zeuren over wel of niet Mauro een status toekennen en Griekenland en het Berlusconiland heeft de hele economie in de greep.

    Hou op met zeuren en ga regeren en doe wat je moet doen, dat doen wij ook.

    Nogmaal, STOPPEN met negatief nieuws, dat is géén nieuws meer dat weten we al sinds 2008.

    HUP HOLLAND HUP AAN “T WERK.

  • a.p.

    Ik wil ook nog even mijn mening kwijt over de o.a. ouwe mercedes stinkdiesels die we maar géén belasting laten betalen, maar dit zijn nou juist de auto’s die het z.g. GAT in de Ozonlaag nog groter maken, laat deze auto’s MEER betalen voor het gebruik van de wegen en infrastructuur i.p.v géén belasting.

  • Pascal

    @ a.p. het gat in de ozonlaag is voornamelijk veroorzaakt door CFK’s. Dit wordt niet uitgestoten door auto’s.

    Een (stink)diesel stoot daarnaast minder CO2 uit dan een benzineauto.

    Het nadeel van een diesel, voor het milieu, is dat deze NOX uitstoot. Dit heeft geen invloed op het broeikaseffect, of de ozonlaag.

  • Ruth

    ls particulier koop ik geen nieuwe auto meer daar je voor je auto na 2 a 3 jaar nog maar 1/3 terug krijgt van de nieuwwaarde absurde afschrijvingen. Leasemij´s en particulieren worden geflest door ordinaire opkopers.