Rijdende Rechter stelt Bovag Autobedrijf in het gelijk

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Daniel Vermeulen

    een terechte beslissing, Ik hoop dat één ieder nu wakker wordt, zowel klant als bedrijf….

  • P.Dol

    Een verassende maar wel een terechte beslising zonder garantie kopen is ook zonder garantie!

  • Peter-Paul Stradmeijer

    Zonder meer een terechte beslissing. Geen garantie is “geen” garantie. Afzien van garantie voor een lagere prijs en toch reclameren is regelrechte onzin.
    Het risico ligt bij de klant en niet de verkopende partij die de garantie in eerste instantie aanbied. Dit onrecht jegens verkoper is dus “recht” gezet!

Rijdende Rechter stelt Bovag Autobedrijf in het gelijk | Automotive Online

Rijdende Rechter stelt Bovag Autobedrijf in het gelijk

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Daniel Vermeulen

    een terechte beslissing, Ik hoop dat één ieder nu wakker wordt, zowel klant als bedrijf….

  • P.Dol

    Een verassende maar wel een terechte beslising zonder garantie kopen is ook zonder garantie!

  • Peter-Paul Stradmeijer

    Zonder meer een terechte beslissing. Geen garantie is “geen” garantie. Afzien van garantie voor een lagere prijs en toch reclameren is regelrechte onzin.
    Het risico ligt bij de klant en niet de verkopende partij die de garantie in eerste instantie aanbied. Dit onrecht jegens verkoper is dus “recht” gezet!